/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Madam Rie...
Fra : kamilla
Vist : 1490 gange
50 point
Dato : 16-01-03 18:39

...var der for et par år siden en kvinde, der kaldte sig.
Hun boede/bor vist i det sydlige Århus.

Hun havde/har et SM-rum i kælderen, som det var muligt at leje.
Hun deltog vist også gerne.

Jeg har en link til hendes hjemmeside, men siden og linket passer ikke rigtig mere.

Mine spørgsmål er nu:
Mon hun har fået ny hjemmeside-adresse?
Hvordan kan man få kontakt med hende.
Er hendes "forretning" lukket?
Findes der mon et lignende lokale, man kan leje, længere nordpå fx Randers, Hobro Aalborg....??

Min fyr og jeg vil sætte stor pris på, hvis nogen kan hjælpe os, da vi gerne vil leje hendes eller en andens rum/kælder.

Knuser fra Kamilla

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-01-03 18:48

I kan kontakte mette fra Rie's kælder her http://www.aarhussmstudio.dk/mette.htm

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-01-03 18:51

Her http://www.aarhussmstudio.dk/faq.htm kan i også leje lokaler

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 19:06

Du kender da også alle adresser Uffe

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 09:24

*LOL*

Kommentar
Fra : kamilla

Dato : 17-01-03 09:52

Nu har jeg fundet ud af, at det var/er i Viby, den Madam Rie jeg tænker på, boede/bor. Det skulle være i en ret stor og gammel villa.

Den som Uffe29 henviser til, er vist ikke den samme som jeg tænker på?!?!

Kamilla

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-02-03 23:49

Har i fundet hende/alternativ

Kommentar
Fra : kamilla

Dato : 27-02-03 11:33

Nej - jeg har ikke fundet den Rie jeg tænker på. Det er ikke det studio i den nordlige del af Århus, som der henvises til - Det er altså i Viby - i en stor gammel villa i et villakvarter. Og det var i kælderen Madam Rie havde sit dejlige rum - der boede også en "pedel" i kælderen.

Kommentar
Fra : abcps

Dato : 19-02-04 01:19

Hej Kamilla..
Ja jeg kan huske hende og stedet , men har ikke set meget fra hende på det sidste, dog mener jeg for nogle få måneder siden tilfældigt at havde set noget på nettet om hendes sted med tlf nr mm, men det var en anden der huserede der dog mener jeg og huske at hun også kunne kontaktes..
mvh

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 12-07-04 21:12

Prøv at spørg i S/M chatten på Scor, der sidder mange kloge hoveder *G*