/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Starter på korsørmotor
Fra : staer
Vist : 386 gange
200 point
Dato : 16-04-07 21:55

Jeg skal igang med et renov. projekt af gammel motorsejler. Den har en 10-12 hk. 2 cyl Korsørmotor med håndstart (ophøjet starttårn) og det magter jeg sgu ikke. Er der nogen der har erfaring med at montere starter på netop denne type motor. Der er ikke åbent svinghjul til en dynastarter, så .... er der nogen der har erfaringer med KMF

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-04-07 02:04

ja - jeg ved stort set alt der er værd at vide om sådan en. Hvad vil du gerne vide?

Kommentar
Fra : staer

Dato : 17-04-07 07:33

Tja jeg ville gerne høre hvordan man monterer en starter. Hvor skal den trække, kan der bruges dynastarter osv. Er det muligt at have både håndstart og elstart.....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-04-07 21:44

Du kan sagtens have begge dele - men hvorfor vil du have håndstart når du har elstart?

Kommentar
Fra : staer

Dato : 24-04-07 08:16

Tjaa jeg vil stadig hellere høre om der er nogen andre der ved hvordan man monterer en starter på motoren !!!! Jeg prøver at skaffe et billede, så kan det være der er nogen der kan genkende problemet.

Annuller spørgsmålet
Fra : staer

Dato : 27-04-07 18:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål