/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundedagpleje/Hundebørnehave
Fra : Laika_pigen
Vist : 6902 gange
220 point
Dato : 16-04-07 20:43

Hejsa.

Jeg er helt ny her inde og faldt over siden da jeg søgte på hundedagpleje/hundebørnehave.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen som ved noget om der er en hundebørnehave eller hundedagpleje i Aalborg området?

Jeg har en dejlig rolig blandings hvalp som ikke er meget for at være alene når vi tager på arbejde.
Hun er schæfer/labrador, både chippet og vacineret og fri for orm og andet utøj.

Håber at hører fra nogen som ved noget eller kender nogen.

Mange venlige hilsner fra Laika_pigen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-07 02:01

velkommen til

hundedagpleje kan du søge på via annoncer privat -- for eks i lokalavis etc

hundebørnehave - hmmm - den eneste jeg kender til er i hørsholm/sjælland

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 17-04-07 06:33

Velkommen til, til dig.

Kan desværre ikke hjælpe. Havde jeg selv pladsen, ville jeg være hundedagplejer. Det er sådan en god idé.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-07 10:34

Du kan også sætte sedler op i div. forretninger, hvor du efterlyser en dagpleje

Velkommen til

Håber jeg en anden gang kan hjælpe noget mere konkret

Kommentar
Fra : richbitch

Dato : 07-05-07 17:37

Min egen hund (også en labrador/shefer) bliver passet i ballinghundepansion. Det er et rigtig godt sted, dyrenes beskytelse sender deres hunde derud, så du kan roligt stole på dem.
Det er et meget personeligt sted, hvor hundene for lov til at komme indenfor i familien, der eger stedets, private hus, og bliver børsten, vasket og på andre måder plejet godt.
Min hun er meget glad for at være der ude.
Jeg skal nok lige prøve at skaffe telefon nummeret og/eller adressen...

Håber du kan bruge det til noget ;D !

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 220 point
Dato : 07-05-07 18:54

hunde lufter, hej jeg er en pige på 16 som søger nogle der kan bruge en hunde lufter/passer.

jeg har selv 2 hunde i forvejen og forstår mig derfor ekstra meget på dyr.

pris for luftning pr. halve time er 20 kr.
og en time er prisen 40 kr. prisen for pasning af en eller flere hunde snakkes der om.
håber du kan bruge mig jeg søger mennesker som gerne vil have en hundelufter/passer i disse områder.
aalborg¨
aalborg sø
aalborg øst
og
vejgaard området

håber meget i gerne vil skrive til mig

som sagt håber du kan bruge mig

herfra http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/anden/annonce/608622

jeg ved godt det ikke er det samme som en hundedagpleje/børnehaven, men det kan da være en hjælp med en hundelufter??

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 07-05-07 23:45

Nordsted1

Mange tak for linket. Det var ikke helt det jeg søgte men tror ikke jeg finder andet her inde, men kan da bruge det i et par timer en dag.

1000tak for venligheden *S*

5* til dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-05-07 08:14

Selv tak. Jeg ved godt at det ikke var helt det du søgte, men det findes åbenbart ikke i dit område - endnu -.

Kommentar
Fra : little_queen

Dato : 13-07-07 18:47

hjælp mig!!

jeg har lige meldt mig ind, da jeg faldt over søgningen hundedagpleje.
jeg ville bare spørge om der er nogen der kender til en der passer hunde i kbh?

det er sådan at der for 2 timer siden ringede en sød nabo på døren og sagde at hun var ved at dø over min lille hund anton stod og gøede hele dagen når jeg ikke var hjemme.
jeg har haft en hundeadfærdsbehandler ude der kostede 4000 og skulle være en af dk´s bedste.
det er nu 5 måneder siden, han er blevet yderst velopdragen af det, men åbenbart ikke bedre til at være alene hjemme!! vi har prøvet ALT, ja han har selv været på angstdæmpende stoffer (stærke sager!) så nu er det:

finde et nyt hjem til ham
blive hjemløs
el. finde en daglpleje til ham i kbh
han betyder alt for mig, så håber i gider læse alt dette og skrive hvis i tror at det kan hjælpe.
kh julie

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 14-07-07 09:52

Kære julie.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg forstår fuldstændig din fortvivelse.

Du skulle tage og oprette din egen tråd her på kandu.

Det gør du her ude i højre side underbrugerservise, stil et spørgsmål.

Denne her tråd du er inde i nu er en andes og lukket for lang tid siden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-07-07 22:15

little_queen prøv at søge videre herfra

http://www.google.dk/search?hl=da&q=hundedagpleje%2Bk%C3%B8benhavn&meta=

pøj pøj

Kommentar
Fra : TineogTinka

Dato : 24-05-09 18:35

Til Nordsted1

Jeg leder efter en hundelufter og da vi bor i økvarteret i aalborg kunne det måske passe dig?

Jeg har en sød og velopdragen toller-retriever og har specielt brug for hjælp mandag og onsdag.

Håber du ser denne besked