/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kan ikke åbne mail med billede
Fra : chicapigen
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 15-04-07 19:58

god søndagaften kanduer

jeg må lige ha lidt hjælp her til brormand, hvis han får emails hvor der er vedhæftet billeder kan han ikke åbne dem og se dem , skærmen står bare og blinker, hvad kan det skyldes ?? han bruger ofirmail og hotmail.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 20:05

vis det er i OE han ikke kan åbne det så dobbeltklik på mailen>nyt boks åbner> og læs hvad der står under emne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 20:08

klik på txt under >emne
En anden måde>OE>funktioner>indstillinger>sikkerhed>fjern flueben i>henter billeder.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 20:10

under>henter billeder

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-04-07 20:14

han bruger ikke oe den bruger hans kone , så han bruger ofir og hotmail

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 20:17

På web mails kontoer er der samme mulig hed for at blokerer for billeder(eksternt indhold) under indstillinger,nogle
web konti kan man klikke på en txt i bunden af siden for at hente eksternt indhold.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-07 20:23

i Hot mail>oppe i højre hjørne>indstillinger>
E-mail-visningsindstillinger>

Vis internetindhold For at sikre dig og din konto mod forvanskning, personer, der sender uønsket e-mail, osv. har du mulighed for at undertrykke internetindhold (dvs. hyperlinks til websteder, billeder osv.) i meddelelser, indtil du vælger at vise det. Bemærk! Internetindhold undertrykkes altid for meddelelser, der er placeret i mappen Uønsket e-mail. Flere oplysninger.
Vis internetindhold(boks) Undertryk automatisk (boks)internetindhold i meddelelser

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 15-04-07 20:26

Tak for svaret Manse9933.

kan du fortsat have en god søndag aften ,

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 20:31

Selv tak. og tak i lige måde,nu har jeg ikke en mail i
min hotmail indbakke(bruger den aldrig) med billede,men der skulle være en txt/knap der gør at man kan hente billeder uden at ændre sikkerhede indstillingerne,så vidt jeg husker.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 16-04-07 14:59

hej manse 9933

vi fandt ud af et via det du havde skrevet . så nu er han glad det hele virker

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-04-07 15:09

Hej

Så er jeg også gladdet smitter.