/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvor kom det nu fra........??
Fra : tiemaster
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 15-04-07 19:12

pludselig er min pc begyndt med at installere noget der hedder photo gallery hver gang jer starten den.. kan ik liúkke det igen uden at afslutte det inde i joblisten..... hvordan kan dette lade sig gøre og hvad er det...... det begyndte efter jeg kørte et program der hedder regcure.......

vh Tiemaster

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 19:15

Har du et HP kamera?med detilhørende software?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 19:16

dertil

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-07 19:16

Prøv at gå et par dage tilbage i systemgendannelse, så er det væk. Det er måske et shareware program du har downloaded, eller også har der måske undervejs under installering været et et flueben der ikke skulle være afkrydset.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 15-04-07 19:16

nej har ikke et hp kamera...... på et tidspunkt spørger den om en cd som jeg jo så ikke har hvis så man trykker cancel starter den bare forfra med at installere.......

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 15-04-07 19:26

Tak for svaret tararam.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 19:29

min sønn havde på et tids punkt,fordi han havde kørt et regcleaner program og kommet til at slette nogle genveje til han Hp kamera foto gallery pluds en mappe der lå i TEMP fil mappe hvor,når han startede win fik han samme
meddelese,efter jeg havde tjekke systemet igennem,fandt
jeg ud af at på grund af slettede genveje og temp filer
kunn hp softwaren ikke finde instalationsfilen,så lagde jeg den ned i temp igen(panostandalone)og henviste dialog boksen til den og problemet var løst,den spurgte også om en cd,selv om softwaren var hentet på nettet,det handlede om at softwaren integrere mapper i explorer
og bliver en del af samme,kom med nøjaktig samme dialog.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-07 19:30

nå det roder lidt,det er så det.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-04-07 19:32

Lav ALTID backup når du kører renseprogrammer. Især dem til registreringsdatabasen. De tager stort set altid noget de ikke skal tage.