/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
blue-tooth ikke til PC
Fra : mej4
Vist : 454 gange
500 point
Dato : 14-04-07 22:24

Jeg kan pludselig ikke overføre billeder fra mobil til Pc.
Blue-tooth er installeret begge steder.. og min mobil registreret på pc, men der sendes 0 % fra mobil når jeg prøver???
Tror det gik i u-du efter jeg fik ny antivirus og antifirewall.
Vh mej4

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 14-04-07 22:34

...min mobil har også sværere ved at finde min pc og tager meget lang tid om at søge efter den? og når den finder den kan den ikke sende?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-07 23:27

Hvis du ikke har software fra din mobil producent,kan du hente en PC Suite fra producentens hjemmeside, min er en SonyEricsson, og jeg hentede det fra denne side: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1&zone=ps vælg din telefon så kommer du til siden hvor du kan hente PC Suite, med sådan et program kan du synkronisere din telefon med computeren og overføre filer, både den ene og anden vej, lignende værktøjer er der vistnok til alle mobil mærker

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 15-04-07 07:54

Jeg har en Samsung 730 og har jo kunnet overføre med mit blue toooth usb??
Jeg har også problemer med at overfører mp3 filer fra pc til mobil?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-07 13:26

Citat
antifirewall
det er ikke så godt du mener forhåbenlig firewall det er umulig at hjælpe dig videre, med de oplysniger du har givet indtil nu jeg aner ikke om antivirus eller firewall kan spærre din bluetooth, men tvivler på det, din telefon må hedde mere end 730 ? Her er link til en side med software til D730, jeg brugte Mobile Action Handset Manager til min forrige telefon, det er fint til at synkronisere mellem computer og mobil telefon, det må du kunne bruge, flere oplysninger udbedes hvis jeg skal hjælpe dig videre: http://global.mobileaction.com/download/download1.jsp?phoneBrand=10&modelID=550&go=+Go+ som jeg har skrevet ovenfor er det til D730, hvis din er en anden model, skal selvfølgelig hente software der passer

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 21-04-07 08:32

Hej ..ellers tak for svar, men det er en Samsung SGH-E730 jeg har.
vh mej4

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 22:15

Brug kabel - så er du ovre med problemet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 22:18

Citat
og med USB kan du overføre data og flytte billeder til din bærbare eller din stationære pc

herfra

http://goblue.dk/product.asp?product=549&sub=0&page=2

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-07 02:16

Vil du købe data kabel og opgive bluetooth, så kan det gøres lidt billigere hos Mobiludsalg, der handler jeg, god service og billige priser: http://www.mobiludsalg.dk/product.asp?product=1804&sub=600&page=1 sættet i linket passer til din telefon