/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hurtig Start
Fra : Lion36
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 14-04-07 19:04

Hvordan udvider man sin hurtige start i proceslinien til at kunne indeholde flere end kun tre synlige genveje ?
Lad mig sige med det samme, jeg har intet problem med at proppe hurtig start med genveje, problemet er bare, at det kun er de tre første der kan ses, med mindre man altså klikker på pilen.
Jeg vil gerne have at jeg kan se alle de genveje jeg har valgt at lægge i hurtig start, uden at skulle klikke på en pi.
Nogen forslag ?

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 110 point
Dato : 14-04-07 19:06

Højreklik på proceslinjen, og fjern fluebenet fra "Lås proceslinjen".
Så får du mulighed for at trække i de der "prikker" ved siden af pilen,
og gøre Hurtig start større.

//Kettedk

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-04-07 19:17

Følg Kettes råd og Lås så proceslinien igen bagefter

Clou

Godkendelse af svar
Fra : Lion36

Dato : 14-04-07 19:28

Tak for svaret kettedk.