/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvor gemmes VDO clips i Vista
Fra : tararam
Vist : 402 gange
49 point
Dato : 14-04-07 11:02

Når jeg har taget nogle video clips med mit Photo camera, altså ikke et rigtigt video kamera, så når jeg tømmer det med det indbyggede microsoft program i Vista, så kan jeg kun finde billederne når jeg åbner Windows Photo Gallery. Også når jeg kigger under det navn man døber dem inden import, så er der kun billeder. Trykker man under videos er der ingenting.
Men jeg kan se under overførslen, at de kommer ind i PC'en, men hvor ligger de gemt ?
Jeg ber jo PC'en om at slette filerne i kameraet efter overførslen, så det er kedeligt ikke at kunne se dem.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-04-07 11:05

hvad program bruger du til at ligge dem ind på pcen med

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 59 point
Dato : 14-04-07 11:07

Hvis det er den indbyggede giude i Xp hvilket det lyder til så skal du jo blot kigge i stien når du lægger dem ind og derefter gå til pågældende mappe. Ellers prøv at tage en ny video og læg så mærke til hvor den placeres. Du kan jo akltid selv bestemme hvor det skal ligge

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-04-07 11:08

giude = guide

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-07 11:21

Søg på den.....

Så dukker den op

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 14-04-07 17:36

Kig under dokumenter og " delte billeder"

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 26-04-07 22:38

Tak for svaret Fijala.