/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Smiley
Fra : Embla
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 16-01-03 14:08

Siden her den er efterhånden fyldt med at masse søde smiley´s men
mange af den ved jeg ik hvordan man laver :)

Derfor giver jeg point til den som kan lave flest og samtidlig viser hvordan man laver dem.

mvh Embla

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 60 point
Dato : 16-01-03 14:10

Kig nederst på denne side: http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Mvh

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 16-01-03 14:25

Selv om linien "kom godt igang" faktisk er den øverste i venstre side, så mener jeg alligevel kandu - i "velkommen" burde skrive - Læs: "Kom godt igang" med link til siden

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 16:10

Jeg kan lave rigtig mange - *G*

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 17:31

Jeg glæder mig dælme meget til at formodet svar snart forsvinder herinde fra
kanjegik kommer med linket der henviser til der hvor man kan hente smiley,er dog så flink kun at skrive det som en kommentar
Straks ser Master_of_KeFir at det formodet svar er ledig,og kaster sig over det.(pointhunter)

Til Embla
vil da lige gøre dig opmærksom på at et svar kan afvises og at en kommentar kan accepteres som et svar.

Så er det lidt at kikke på
De fleste er lavet af Fnollerpige/karina (godt gået)
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 17:36

Tillæg
rettelse
"hvor man kan hente smiley"
der skulle have stået
henviser til det sted hvor du kan se de forskellige smileys og hvordan du laver dem
Hilsner fra Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-03 19:12

Briani har vist de fleste smily's.
Her er hvordan man finder og bruger dem:
Kandu's hovedside > kom godt igang > rul lidt ned og vælg "hvordan indsætter jeg ........" > tast "kolon" og "et lille o" og "stort D" så kommer denne
Emesen.

Kommentar
Fra : Embla

Dato : 16-01-03 19:33

Kommentar
Fra : Embla

Dato : 16-01-03 19:38

Mange tak for alle jeres svar de er meget brugbare men kun en kan få point og det bliver kanjeggik fordi han var den hurtigste

Godkendelse af svar
Fra : Embla

Dato : 16-01-03 19:39

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 19:47

Til Embla
Tak fordi du afviste svaret fra Master_of_KeFir
og valgte at give dine point til kanjegik,fordi han/hende var den hurtigste til at fortælle dig det rigtige links til smileys
så du gjorde det på en fair måde
MVH og en forsat god aften
Brian