/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook expres virkrer ikke
Fra : falc
Vist : 1805 gange
100 point
Dato : 13-04-07 15:29

Der er opstået en ukendt fejl. Emne 'Sender: Intro', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 Error: Attachement of type .url considered unsafe - see http://support.microsoft.com/?kbid=883260', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC69Der er opstået en ukendt fejl. Emne 'Sender: Intro', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 Error: Attachement of type .url considered unsafe - see http://support.microsoft.com/?kbid=883260', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC69 falc

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-04-07 15:36

Det er sikkerhed, du har forsøgt at sende en vedhæftet usikker fil tilsyneladende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-07 15:55

Din OE virker sikkert udmærket....

Prøv at sende mailen UDEN vedhæftet fil....

Eller "pak" den vedhæftede fil....

Kommentar
Fra : falc

Dato : 13-04-07 16:15

Hvorledes pakker man den vedhæftede fil.falc.

Kommentar
Fra : falc

Dato : 13-04-07 16:21

refi.Den kan heller ikke sende en mail uden vedhæftet fil.Falc.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-04-07 16:33

Slet meddelelsen der ligger i udbakken, og lav en ny (uden vedhæft), så burde det virke igen.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-04-07 16:35

meddelelsen = mailen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-04-07 16:41

Vis det er TDC du har som ISP så kan serveren være nede.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Vis du kun har win's egen zip program>højreklik på filen>send til>
Zip komprimeret mappe,det vil lægge filen i samme mappe som
den ukomprimerede fil.
Navn: omdøb den som du vil fil.falc.zip
eller med .txt endelse,så skal du barer fortælle modtageren
at han/hun skal omdøbe den til .zip endelse.
Fil med .txt endelse aksepteres af de
fleste sikkerheds software.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-04-07 16:50

vis det er flere filer, så marker alle filerne du vil pakke,højre klik>send til>zip komprimeret mappe,alle
filerne vil blive pakket i en zip fil.
Du skal bare huske at filen ikke må være størrer end
den plads dug har på din internet udbyders mail server,
hos telia har man 10MB begrænsning på hver konto(5 stk).

Kommentar
Fra : falc

Dato : 13-04-07 17:18

Der er opstået en ukendt fejl. Emne 'Sender: Intro', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 Error: Attachement of type .url considered unsafe - see http://support.microsoft.com/?kbid=883260', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC69. Jeg har nu prøvet at sende en alm mail til mig selv.Det kan den ikke.Falc

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-07 18:12

Citat
Svar fra server: '550 Error: Attachement of type .url considered unsafe

Der MÅ være noget vedhæftet

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-07 18:20

Prøv at gå ind på din mailkonto (Funktioner - Konti - Egenskaber - Servere) og slet så smtp - skriv det derefter igen - tryk anvend og ok.

Det har jeg måttet gøre et par gange, det lyder måske underligt, men det hjalp!

Clou

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-04-07 18:50

Prøv lige at tømme både ind og udbakke, og tøm derefter mappen slettet post.

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 13-04-07 19:25

Tak for svaret clou. Jeg ringede til webspeed,der gennemgik indstillingerne,så virker den.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-04-07 19:28

Velbekomme - godt du har fået det til at virke!

Clou