/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
digitalt sludder eller orbs
Fra : dhmoelsted
Vist : 733 gange
100 point
Dato : 13-04-07 11:57

skulle der være nogen der kan genkende noget af dette: du køber et hp digitalcamara, du tager mange blitz billeder næsten alle har runde lysende felter, tilfældigt placeret rundt omkring, du klager, får et andet det gør det samme , du får så en demo til prøve den gør det samme , man bliver tosset aner ikke en skid , presser så hp så meget at man får en demo model af en hel anden modeltype den virker så , den kan man så frit beholde, plus det man opr. købte
nu får man så lidt sent i forløbet at vide at det kan være støv i lokalet sammenholdt med camaraopbygning eller en chipfejl...
men nu til det helt okulte man har spøgelser i huset???? jeg medsender link til firma der skaffer disse af vejen , slutlig er der ikke langt fra at købe et digitalcamara og så ha spøgelser??

http://www.paranormal-efterforskning.dk/artikler.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-07 12:07

Skal man grine eller græde.....

Luften indeholder masser af forskellige partikler, også af elektrisk art, der kan give disse fænomener....

Om man tror på "spøgelser" eller ej er jo en anden historie....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-07 13:58

Største fejl ved digital (lommeudgaven) og blitz er at blitsen sidder for tæt på linsen, og alt refleteres ...............bl.a. de røde øjne.
Jeg har selv et af dem. ( Canon)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-07 14:13

Finder du "den hvide dame" så læg lige et billede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-07 17:43

Der sidder en lille nisse inde i min computer, som nogen gange skriver noget helt, helt, helt andet, end dét jeg ville ha' skrevet, ...hvis det var mig!

Nisser og rotter på loftet er næsten umulige at slippe af med ..de viser sig sjældent, og er praktisk taget nærmest 'Mission Imposible', at indfange og fastholde med selv de snedigst opsatte digitale HDD-TV overvågningskameraer.

</ http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/E2A99C18-F37C-401C-A75C-AE16631EA627/342763/gudsøje.jpg >

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 14-04-07 11:49

noget andet hvorfor finder man intet om disse fænomener når man læser div. tests i relevante blade det er da møg irreterende at få disse ringe på f. eks en mørk kjole... er det da bare noget man skal acceptere fordi man nu har købt et camara med den opbygning, vi lever da i 2007 det må der da kunne tages højde for, og så endnu engang at dreje det over på det okulte

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-07 13:14

Spørg hos :

1.) http://greycell.dk/
2.) http://www.skeptica.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-07 14:45

Citat
er det da bare noget man skal acceptere fordi man nu har købt et camara med den opbygning

Ja.....

Alle vil have et kamera der ser ud som en million men "kun" koster 1000 kr.

Så længe der snakkes "indbygget" blitz kan det ikke undgåes af og til....

Mobiltelefoner med kamera er absolut kun til feriefornøjelser uanset hvor mange pixel de har....

Det samme gælder de "billige" digitalkameraer.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-07 18:14

Har du fået taget billeder af nogen spøgelser på det sidste?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-04-07 18:44

Jeg tror nærmere at spøgelset har taget det.

Annuller spørgsmålet
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-04-07 19:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål