/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Værnepligt
Fra : Fijala
Vist : 1391 gange
100 point
Dato : 12-04-07 16:57

Ja jeg ofrer også hellere en smule point i et spørgsmål end at få hagl i et tip

Brev fra en værnepligtig:
"Kære far. Jeg har lært at rede seng, vaske, stryge og reparere mit tøj. Hver morgen vasker jeg gulv og støver af. Ellers skræller jeg kartofler, dækker bord og vasker op. Far er du helt sikker på, at hæren kan gøre mig til en mand?"

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 110 point
Dato : 12-04-07 17:24

"-NÅR JEG SI´R GO´NAT...MENER JEG HOLD KÆFT" buldrer sergenten til sovesalen.
"-Go´nat, hr sergent" lyder det fra mørket.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 12-04-07 17:32

godnat hr, sergent.så kan han jo selv om hvordan han tolker den.
Citat

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-04-07 17:47

"-Peter...Når de engang kommer i militæret, skal du selv lære at lyne dine bukser!"
"-Hvorfor det, mor...Har de ingen Lotter mere?"

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-04-07 19:19

Soldaten er i Irak: Kæresten skriver til ham,at det er slut, grundet afstanden + hun har bollet udenom 2 gange. Og nu vil hun gerne ha sit billede retur!..

Han tænker lidt over det. Og får billeder af 20 af sine kollegaers kærester. Sender dem alle til hende,med teksten: "Jeg kan ikke huske dig, ta dit billede og send resten retur."

Ziggy99

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-04-07 20:40

soldaterne er på øvelse. de skal lære at kaste håndgranater. pludselig siger 67: hr sergent, den her håndgranat syde så mærkeligt. ALLE MAND I DÆKNING, brøler sergenten. lidt efter siger 67: hr sergent , den syder stadig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-04-07 21:29

Hvor har vi godt af et smil eller hva.
Os der har prøvet at være i " trøjen". 9 mdr. i Flyvevåbnet i maj 83, 3 mdr. rekrut og 1 mdr. flyklarmelderassistent kursus til Starfighter F104, samt 5 mdr. med kortspil. Har dog været genindkalt 2 gange til "rigtig" krig.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-04-07 22:59

Uha, jeg blev "heldigvis" kasseret

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-04-07 07:58

...Og jeg var Klods-Major til General-forsamlinferne

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 13-04-07 08:26

da jeg var på session, havde de ikke brug for flere generaler og majorer...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-04-07 09:30

...måske havde chancerne ved auto-Værnet???

(den var plat.....men hurtig)

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 13-04-07 19:03

yearhouse.

den var sgu sjov, lige som jeg husker at det var

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-04-07 19:05

Ahh i kan også lige få den på falderebet

En gruppe nonner skulle på tur og stod og ventede på bussen
Pludselig kommer den jordende og pløjede alle nonnerne ned...
Som nonner ryger de selvfølgelig direkte i himlen, og ved perleporten møder de Skt. Peter.
"Jeg er nødt til at stille de damer et spørgsmål inden jeg lukker Dem ind, det er en ren formsag" siger Skt. Peter. "Søster Mary" spørger han "har du nogensinde rørt en Penis?" Søster Mary fniser og siger "Ja, jeg rørte engang spidsen af en mands penis".
"Så længe det kun var spidsen" siger Skt. Peter. "Vask dine fingerspidser i vievand, så er du klar til at komme i himlen." Søster Mary dypper sine fingre i Vievand.
Skt. Peter fortsætter "Og dig søster Marie, har du nogensinde rørt en penis?". "Ja" svarer søster Marie "engang jeg var på stranden skulle jeg træde over en nøgen mand og min fod snittede hans penis."
"Så længe det kun var din fod" siger Skt. Peter "skyl din fod i vievand og du er klar til at komme i himlen."
Pludselig opstår der uro blandt nonnerne og Søster Benedicte maser sig frem i køen, da hun har mast sig frem forrest, spørger Skt. Peter "Søster Benedicte, hvorfor har du så travlt?"
Søster Benedicte svarer "Hvis jeg skal gurgle hals i vievandet, så vil jeg helst gøre det inden Søster Karen dypper sin røv i det."