/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Spil - selskaber - bonus
Fra : pirt03
Vist : 530 gange
200 point
Dato : 12-04-07 13:38

Plejer at spille lidt oddset på Danske Spil.

Overvejer at prøve en alternativ spiludbyder, evt. flere i serie for at få bonus.
De par steder jeg har set har de en masse regler om udbetaling - man skal fx spille for så og så meget inden så og så lang tid.

Selvom jeg ikke regner med at vinde de store gevinster kunne jeg godt tænke mig at bruge et selskab, hvor det ikke er helt urealistisk at få gavn af den bonus de giver.

Forslag??

Hvis man vinder, skal man så betale skat.

Kommentar
Fra : Snacky77

Dato : 12-04-07 19:57

Jeg spiller en del online poker så mht. om du skal betale skat kan jeg kun udtale mig omkring de retningslinier Skat går efter på det område og det er at så længe udbyderen er registreret indenfor EU skal der ikke betales skat.. Regner med at dette også gælder omkring spil..

Mht. bonus har næsten alle de mange online spiludbydere en 100% bonus.. Dvs. sætter du 100$ ind får du 100$ oveni som så skal spilles fri.. Jeg har lige fået en bonus af den slags på Unibet og betingelserne for den var at bonusbeløbet(i ovennævnte eksempel de 100$ ekstra) skal omsættes 4 gange inden beløbet kan trækkes ud.. Men det overskud du evt. måtte opnå kan godt trækkes ud.. Bare ikke selve bonusbeløbet.. Det tror jeg nok er rimelig standard og egentlig okay.. Du kan godt spille singler, så der er rimelig chance for at få den klaret.. Jeg klarede den første ved at sætte det hele på Man Utd. den anden dag.. Og det gik jo okay

Held og lykke med det, og spørg endelig hvis der er mere du vil vide..

Kommentar
Fra : Snacky77

Dato : 13-04-07 19:00

Er der flere informationer du har brug for pirt??

Jeg startede i sin tid med at oddse hos Centrebet hvilket fungerede rigtig godt.. Men har også hørt godt om Unibet, Scandic bookmakers og Ladbrokes...

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 13-04-07 20:16

Næ du har egentlig givet et flot svar - ville bare lige høre om eventuelle andre spil-firmaer var bedre

Kommentar
Fra : Snacky77

Dato : 13-04-07 21:46

Tjek evt. dette link.. Det giver en del info om de forskellige sider og der er masser af anmeldelser af både brugere og anmeldere..

Endnu engang held og lykke!!! Der er masser af gode timer forude..

Kommentar
Fra : Snacky77