/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvad hedder det program???
Fra : Surf
Vist : 669 gange
200 point
Dato : 12-04-07 00:17

Hvad hedder det program

det er et lovligt program der bruges til MSN

Det er en program der gøre at man kan skrive fra en helt andet mail adresse af. og bruges til MSN

så er der nogen der kan fortælle mig hvilket det program hedder og hvor man kan downloadet det henne

programmet bruges opringlig til at man kan snakke flere på msn. bare lige at i ved det

Ja hvad heddet det program der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-07 01:37

Citat
programmet bruges opringlig til at man kan snakke flere på msn
..... lige den funktion ligger jo i messengeren ved at klikke på inviter en person til denne samtale - hvis det er hvad du leder efter ???????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-07 01:38

ps.. yahoo messenger og windows live messenger kan jo ydermere "snakke sammen"

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 12-04-07 05:33

jamen jeg har brug for den program der. så sig lige navnet på den. eller kom med et link der til

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-04-07 07:14
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-04-07 07:15
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 11:04

Eller Netmeeting som følger med windowsinstallationen.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 12-04-07 11:05

Jeg har MSN live

Og det er et program der kan sætte sammen med MSN

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 200 point
Dato : 12-04-07 12:40

Mon det er Messengers tilføjelsesprogram du mener?...den, der hedder Plus..

Den kan hentes hér:
http://www.msgpluslive.dk/download/

Bemærk: Hvis du vælger at støtte sponsorer, kan du modtage alverdens ting på alverdens tidspunkter.
JEG har "nægtet" at støtte.....og det kører fint.

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 12-04-07 12:59

Tak for svaret yearhouse.