/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
lyd i powerpoint
Fra : hightowernr1
Vist : 1616 gange
225 point
Dato : 11-04-07 15:47

Jeg har har lavet et dias-show i powerpoint og indsat lyd. Resultatet er blevet rigtig godt, men når jeg sender det pr. mail er der ingen lyd med? har prøvet både med WMA og mp3 lyd. hvad gør jeg forkert?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 11-04-07 15:54

Har samme problem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-07 16:01

Måske skal det pakkes ned i eks. winzip

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 11-04-07 19:47

Prøv at sende lydene med i mailen.

//Kettedk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-07 19:58

Jeg har lige sendt en PowerPoint fil til mig selv med PowerPoint lyde på billederne.
Det virker.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-04-07 23:04

Det er fordi lydene i virkeligheden bare er links der peger på filens placering så når du sender den til dig selv virker links selvom det ikke virker på andre maskiner.

Når du gemmer præsenatationen skal du gemme den som diasshow (pps og ikke ppt)

såvidt jeg husker

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 12-04-07 10:23

Kortoververden.

Jeg er godt med på at filen skal omdøbes til pps efter den er lavet færdig i ppt. Og kan godt se at lyden så bare er et link, men hvordan sætter jeg så lyd på? Det fordi jeg gerne vil have et musik stykke med på dias showet. Det ændre i altfalde ikke at man indsææter lyd i ppt og derefter omdøber til pps. lyden er stadig ikke på dias når andre modtager. Skide træls... ender med at jeg må sende uden lyd....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 10:28

Gemt og sendt som ppt
Jeg tester lige på en comp. uden office.
PPT kan ikke åbnes på en comp hvor office ikke er installeret.
Men til gengæld har denne comp. OpenOffice og den vil gerne afspille dette lille "diasshow"
med lyde fra PowerPoint.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 10:33

Læg mærke til at det er lyde fra Powerpoint jeg har brugt, og jeg har ikke set efter hvilket format disse lyde er lavet i.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 12-04-07 10:35

Nej, jeg har gemt som pps og sendt som pps.... og indsat en mp3-lydfil... og jeg kan godt selv sende og modtage med lyd, men andre kan ikke

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 12-04-07 10:36

Jeg kan også godt sende med lyde fra Powerpoint, men det ikke dem jeg vil have med...de vildt dårlige

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 10:50

Jeg har lige kigget i office lydene og det er .wave -lyde der bruges.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 12-04-07 14:19

Hvordan får jeg en mp3 lyd overført til powerpoint(wave) så den stadig er der når modtager åbner mail??? Så hjælp mig dog.... ka ikk´hit u af det!!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 18:55

Tja - der er jeg lige så meget på'en som du er.

Annuller spørgsmålet
Fra : hightowernr1

Dato : 17-04-07 18:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål