/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sexproblemer!!
Fra : Cyberworld
Vist : 1201 gange
100 point
Dato : 11-04-07 00:44

Jeg har fundet den pige som jeg bare ikke kan undvære, men vores sexliv dur ikke. Jeg er typen som vil prøve næsten alt. Min kæreste har aldrig været i sengen med nogen før mig vi er begge 26 år. Hun er en ”meget fin pige” så bare jeg siger sex bliver hun mærkelig i hovet!:!:! Hvad skal jeg gøre…

Kommentar
Fra : Netch

Dato : 11-04-07 07:43

Synes du skal tage og snakke med hende om det. Men du kan jo ikke ændre på det hvis hun ik har lyst ;\ men hvis du snakker med hende kan det jo være hun vænner sig til tanken og gerne vil

Accepteret svar
Fra : dordi

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-07 08:55

Jeg var også den pige engang, der ikke havde prøvet noget i en sen alder, og heller ikke ville andet end den gode gamle missioner-stilling, det ændrede sig dog, så mine råd er:
Giv hende tid, tag det hen af vejen det hele, det er ikke fordi hun ikke vil, hun er bange, bange fordi hun jo aldrig har oplevet det selv, hun har kun hørt veninderne snakke om det, eller set det på de store amrikanske filmlærrede, så hun går og er bange inden i...
Derfor når i er midt i hyggen, så hver gang giver du det lige en lille tan ekstra, ikke meget, men lidt nyt hver gang, til sidst bliver hun helt afhængig, og nok også en gevaldig frækket til sidst, hvor du slet ikke kan følge med

Så Giv det tid!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-04-07 10:45

Hvorfor har hun aldrig gjort det før i en alder af 26 år.....det må der være en dybereliggende grund til, vil jeg mene.

Muligvis hun er opvokset med nogen forældre der har haft held til at overbevise hende om, at sex er noget "syndigt og beskidt", som man kun nødtvungent skal lægge sig på ryggen for

Du ved, sådan lidt med, at "pigens fornemste pligt, er at lægge sig på ryggen, sprede benene, bede fadervor og vente til manden er færdig, fordi sex er et nødvendigt onde der følger med til at blive gift og få børn"

Det er yderst yderst sjældent, hvis det "blot" forholder sig sådan, at en pige ville vente på den eneste ene.......og så tror jeg heller ikke hun ville være så hæmmet og afvisende, når hun havde fundet ham.

men.......begge situationer kan afhjælpes ved tålmodighed, det kan det også hvis hun bare er meget genert og ikke tør give sig fri

Værre hvis hun er "snerpet" og det er hendes egen faste overbevisning, at hun ikke vil være med til noget som helst udover missionæren, under dynen med lyset slukket, fordi hun synes det er frastødende, unormalt eller hvad ved jeg.

Så drop det, for så vil det kun blive mislykket, med dine evindelige tiggerier og overtalelsesforsøg....hun vil lukke endnu mere af, og du vil blive dybt frustreret/irriteret og enten droppe hende eller finde noget "udenoms" hvor du kan få det du gerne vil have.

mvh dova

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 11-04-07 10:46

Prøv at oprette en profil på sex-debat.dk og læg dit spørgsmål op der. Debatten kan anbefales til at få vendt svære spørgsmål på en seriøs måde.

VH

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 11-04-07 10:51

Seriøst- Hvis du virkelig mener hun er den eneste ene.
Overvej parterapi, men så skalhun aceptere at det kan blive et problem.
Hun kan have været udsat for noget der låser hende. Og så skal du f.g.m være parat til at hjælpe hende hvis det er det handler om!
KH Mette

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 11-04-07 11:38

helt sikkert...hun er ikke den du beholder, hvis du tvinger eller præsser hende til noget hun ikke har lyst til...sex er noget vi skal ha lyst til og som skal modnes og horisontudvides hen ad vejen....tænk på at det er nyt for hende og hun skal lære....hun skal lære på den blide måde lidt af gangen..aldrig aldrig ved tvang....det kommer nok alt sammen når hun finder ud af, hvor dejligt det kan være, vel at mærke, hvis du også gør noget for hende, så hun opnår den fryd det kan være at dyrke sex...intet er kun på dine præmisser, for så mister du hende snart.....
miss.j

Godkendelse af svar
Fra : Cyberworld

Dato : 11-04-07 15:38

Tak til alle dem som har prøvet at besvare mit spørgsmål!

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 11-04-07 16:25

jeg er enig i, at du nok skulle tænke dig godt om, inden du binder dig for tæt til en pige, der BARE ikke har lyst til sex. Det kan du ikke leve med i længden.Hvis du gennemtrumfer noget, som hun ikke har lyst til, bliver problemerne med garanti endnu større, og det er ikke meningen at man skal starte et forhold med parterapi. Dårlig start.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 15-04-07 08:01

så sandt som det er skrevet. Jeg har levet med en i 25 år og det er ikke blevet til mere end "under dynen i mørke". Så lev med det eller skip damen!!!