/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til o.v.n.
Fra : Balcanard
Vist : 649 gange
50 point
Dato : 10-04-07 17:53

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-04-07 20:17

Jeg er også formidler og takker på
o.v.n´s vejne.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-04-07 20:30

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-04-07 20:37

går det så går det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 20:42

Jeg er så ikke formidler, men tror at det oprindelige svar er givet i et privat indlæg, da det ikke er til at læse i den tråd, der henvises til.

Hvis det er, som jeg tror, så har det ikke noget med vidensdeling på kandu at gøre.

Det er så min holdning, men den har jeg jo tidligere fået skæld ud for

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-04-07 20:47

Aha er det smuglerpoints.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-04-07 21:03

o.v.n.'s indlæg
Citat
Her på fansiden: http://www.jinksfanclub.dk/ klik på Diverse, klik Singler, klik på One night, der har du teksten ;-)

var der nu ikke ikke meget privat i !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 21:25

I den tråd, der henvises til har o.v.n ikke deltaget.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-07 21:27

O.V.N. er kaldt på arbejde, så jeg et andet sted.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-07 21:33

Men i dette link:
http://www.kandu.dk/spg102773.aspx#1148450

Henvises der til:
http://www.kandu.dk/spg102854.aspx#1148190

Som i virkeligheden henviser hertil:
http://www.jinksfanclub.dk/

Ps. Hvem fa'en er Jinks..................nå det er nok en af disse nymodens støjsystemer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 21:34

Nå det var det her, der var svaret fra et helt andet spørgsmål

http://www.jinksfanclub.dk/

Så behøver man da kun at købe 1 spørgsmål, dette, når o.v.n. har vist sig her, så du kan få lukket

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-07 21:39

Ans - du plejer da ellers at kunne gennemskue alt muligt lyn hurtigt..................tænk at det endelig skulle lykkedes mig at være en lille smule hurtigere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 22:30

Undskyld Balcanard.

e.c

Jeg havde ikke deltaget i den tråd, der henvises til, men kunne se at o.v.n ikke havde deltaget (uden at købe spørgsmålet) Det har jeg så gjort, købt spørgsmålet, for så at blive henvist til endnu et spørgsmål.

Du er dygtig e.c

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 11-04-07 02:27

Nå ja jeg måtte så også lige give 5 dyrebare point, for at se hvad sagen drejede sig om, jeg giver ikke svar i private indlæg og er faktisk ked at den mistænkeliggørelse, jeg har gjort det, og fortrudt, med henvisning til vidensdeling og i den anledning skrev jeg et tip: http://www.kandu.dk/Tip14624.aspx men det har den alvidende ans sikkert overset der er intet privat i mine svar længere og slet ikke i dette tilfælde, det hænder at jeg hjælper på vej i den private, men når løsningen er indenfor rækkevidde, bliver der kopieret over i spørgsmålet, så andre kan være med. Jeg undrer mig lidt over at spørgeren i begge tilfælde underskriver sig Julie

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-04-07 06:05

Det rene Da Vinci Mysterie

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-07 11:01

Tak Ans.

Det er den største anderkendelse man kan opnå fra et damemenneske.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-07 11:12

o.v.n.

Citat
Jeg undrer mig lidt over at spørgeren i begge tilfælde underskriver sig Julie

Der kan du bare se o.v.n. jeg er ikke den eneste, der kan undre mig

Desuden har jeg givet Balcanard en undskyldning i denne tråd.

e.c

Så kan du vel leve på den anerkendelse et par timer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-07 11:17

Et par timer Ans ?? ...........................næ næ den bliver printet ud og lamineret.
Der bliver også en lamineret mini udgave til at have med i lommen.

Og når de andre som sædvanlig siger at jeg er et fjols............frem med laminaten.

Godkendelse af svar
Fra : Balcanard

Dato : 12-04-07 07:32

Helt OK ans.

Beklager, at indlægget blev udformet uheldigt, da jeg ville videresende accept af svar til o.v.n., som jo havde fundet teksten.

Men alligevel, o.v.n., tak hermed videregivet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-07 11:03

Selv tak sikken debat et sådan lille spørgsmål kunne udløse

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 11:08

Det var bare legebørnene som boltrede sig ligt. sorry

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-07 11:11

Go´morgen e.c du soler dig stadig i anerkendelsen fra ans

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 11:13

Yes - så med den selvtillid vil jeg nu gå ud og bygge et redskabsskur.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-07 11:16

Er det ikke et bådehus du skal bygge

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 19:04

Det bliver en aflang svømmepøl med bådhus i den ene ende.
Ca. 20 X 50 + bådhus.