/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"not enough available system"
Fra : wezzler
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 10-04-07 12:37

Hey

Jeg har netop fundet mit gamle championship manager 01/02 og ville spille det på min laptop.

Spillet installeres fint, men da jeg vi sætte det igang kommer beskeden "not enough available system memory to create the game" og at jeg skal frigøre noget.

Den fik jeg aldrig på min gamle stationære computer.

Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 10-04-07 13:10

Du har for lidt plads til spillet, mon ikke du har fået installeret mere på den nye pc fremfor den gamle, f.eks en masse musik??

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 10-04-07 13:23

Nej , det skulle ikke være problemet - har 29 gb... og jeg har sat spillet 98 kombalitet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-07 13:36

Ikke alle "gamle" spil kan køre på nyere komputere.....

Dette uanset om kompatibiliteten bliver stillet om eller ej.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-07 14:44

Hvormange RAM er der på den bærbare.
Start > h-klik på denne comp. > egenskaber.................her står hvad du har af RAM

Annuller spørgsmålet
Fra : wezzler

Dato : 18-06-07 10:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål