/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Goa, Indien
Fra : stje
Vist : 1157 gange
200 point
Dato : 16-01-03 09:52

Jeg skal på charterferie i Goa og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle der har forslag til eventulle udflugtsmål.

Kommentar
Fra : donbamse

Dato : 16-01-03 10:27
Kommentar
Fra : donbamse

Dato : 16-01-03 10:44
Kommentar
Fra : donbamse

Dato : 16-01-03 10:48
Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 200 point
Dato : 16-01-03 11:05

Hej stje,
Nu skriver du ikke noget om dine interesser og alder så jeg ved ikke om det er noget for dig.

Hver fuldmåne er der vild fest på Ajune Beach som er "rave" party mekka for os der kan lide den slags.
Jeg vil også anbefale at tage toget til Dudhashger Falls, hvor man kan svømme i vandet under et imponerende vandfald.

Jeg kan varmt anbefale rejsebogen "Lonely Planets Travel Guide to Goa" som jeg rejste efter. jeg ved ikke om den fås på dansk - http://www.lonelyplanet.com/destinations/indian_subcontinent/goa/

Og her fand jeg en ukomerciel site om goa - http://www.goacom.com/tours/guide/

God rejse
Mvh, Ke'Fir, m.a.

Godkendelse af svar
Fra : stje

Dato : 16-01-03 12:37

Tak for svaret Master_of_KeFir.

Kommentar
Fra : serilius

Dato : 20-01-03 20:47

hej stje
her lidt om goa, som er et paradis på jord,udflugtsmål er der mange af,for eks. mangrove skovene hvor vi ser krokodiller,kryderi plantage, gl.goa,og de små landsbyer,lej en taxi det koster ca.250 kr.for en dag. anjune er en hasbule men sjov nok at se, det bliver helt sikker en god tur,og ønsker dig hermed en god tur serilius

Kommentar
Fra : Goarider

Dato : 12-09-03 09:46

Charter tourisme ødelægger det oprindelige Gl. Goa (fra hippitiden) bliv væk !!!!!

Kommentar
Fra : Goarider

Dato : 12-09-03 09:53

Nøste gang

Kommentar
Fra : serilius

Dato : 20-10-04 14:22

Svar til Goarider,hvad skulde turismen ødelægge, anjura er jo ødelagt i forvejen da hach og druk jo er nedbrydende i sig selv,de kan jo ikke undvære handlen med turisterne,for så vilde de snart gå til grunde.og hvad bilder du dig ind turisterne ligger mange penge til Goas fattige,det vil være godt hvis du blev derfra,sådan en som du har de ikke brug for,hvad forstår du ved gl. Goa,det har ikke det mindste at gøre med hippitiden.Jeg og min kone har rejst meget i indien,og kommer meget i i indiske hjem,da vi har to plejebørn som vi betaler til gennem børnefonden,jeg ved at de hasch rygende ikke er vellidt i Goa,I GØR IKKE EN SKID GAVN
SERILIUS