/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lyd
Fra : hpapp
Vist : 443 gange
300 point
Dato : 10-04-07 07:46

Hej lyden på min pc er forsvunden kan det være lydkortet har højtalere i skærm har prøvet at tage dem og sat andre højtalere til det er det samme der kommer et let brummen har prøvet det før hvor lyden kom igen efter at have kørt nogle gange det er når jeg har kørt med rip program audacity kan det være lydkortet eller driver der er galt med kører windows xp fuld opdateret maskinen er en packard bell 7 mdr gammel.
hp

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-04-07 08:11

Gå i enhedshåndtering og slet alt, der kan slettes under lyde og lydenheder, genstart maskinen og lad den selv finde driver igen.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 10-04-07 08:15

Har du kontrolleret at indstillingerne i kontrolpanel\lydenheder er korrekte?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-07 10:12

Citat
det er når jeg har kørt med rip program audacity

Programmet laver tilsyneladende nogle ændringer i din lydopsætning.....

Så det er nok der du skal kigge efter HVAD det ændrer....

Annuller spørgsmålet
Fra : hpapp

Dato : 11-04-07 19:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål