/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fejl i OGG
Fra : Spirillen
Vist : 468 gange
500 point
Dato : 09-04-07 22:14

Hej
Jeg har en masse ogg filer og efter jeg lavede mine partition om hvor de var på, så virker halvdelen af dem ikke mere. (Jeg udvidede min partition)
Hvad kan jeg gøre ved det??

Spirillen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-07 22:37

Tænke dig bedre om en anden gang

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 10-04-07 06:13

Ja Refi, nu har jeg lavet mine partitioner om mange gange, uden problemer, så jeg ved godt hvad jeg laver (og risikoen deri) Jeg har bare ikke oplevet dette problem før og det kunne jo være der var én som havde en løsning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-07 09:31

Citat
Ja Refi, nu har jeg lavet mine partitioner om [B]mange gange[/B] , uden problemer, så jeg ved godt hvad jeg laver (og risikoen deri)

Hvorfor i himlens navn har du så ikke taget backup INDEN....

Var glad for der IKKE er sket mere end der er....

Enhver ændring af den slags indebærer en risiko, hvilket også bliver pointeret i ethvert partitioneringsprogram, så det er ikke noget man skal "lege" med hveranden dag....

Men har du ikke taget backup er der ikke noget at gøre - desværre.....

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 10-04-07 11:25

Hej,

Jeg tror det er op ad bakke men du kan evt prøve et af de bedre recovery programmer som f.eks Restorer 2000:

http://www.bitmart.net/

Hvis det ikke er noget vigtigt kan det nok ikke betale sig da du skal betale for programmet...

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 10-04-07 13:35

Hej

Jeg har ikke mistet filerne, problemet er at jeg måske kun kan afspille et par numre fra hvert album, og det er det jeg ikke forstår. Men jeg må jo lige prøve mig frem.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 250 point
Dato : 10-04-07 13:44

Når du ændrer partionerne går der af og til kludder i dine registreringer.....

Filerne er der stadig men Win kan ikke finde dem.....

Du kan da forsøge at rep. din regbase (hvis den finder noget) , men jeg tvivler på det gør nogen forskel.....

Et forsøg værd er det dog

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 10-04-07 15:11

Hej Refi

Ja det kunne være man skulle prøve det, ellers er det jo bare ærgeligt. ;)

Godkendelse af svar
Fra : Spirillen

Dato : 13-04-07 15:18

Du får sgu lige de 500, da jeg har formateret hele skidtet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-07 15:51

Takker....

Så er du jo også fri for at ærgre dig mere....