/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
hastigheder
Fra : pylle12
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 09-04-07 22:10

hastigheden falder og stiger og går tit i stå kan man slå wep. fra og måske få mere stabil forbindelse????

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-04-07 08:52

Nej

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-07 11:55

Det er ikke WEP der sænker hastigheden.
Ingen kryptering = at gå hjemmefra uden at lukke døren.

Siden du bruger wep, så er det nok din trådløse forbindelse du mener.
Din forbindelse / signalstyrke skal være 100% for at opnå den lovede hastighed. De fleste routere/AP (trådløs) retter sig ind efter laveste fællesnævner.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-04-07 17:09

Kryptering sænker ikke hastigheden.
Men der kan måske være en firmwareopdatering til din router eller du kører på en kanal som ligger meget tæt på en i nærheden af dig. Prøv at gå ind i routerens menu og flyt kanalen nogle numre og se så hvad der sker

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-04-07 19:25

Hej Pylle12!
Nu er du så smart at du fortæller os hvilken router du har, så det er jo pærelet at give dig en løsning.

Hvad med at opdatere din firmware i routeren???
Hvordan er dine antenneforhold i begge ender??? - Det har stor betydning for signalet, at det ikke forstyres af andet eller bevægelser omkring antennerne.