/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
køre Mac OS X Tiger
Fra : Walid9955
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 09-04-07 17:58

Måske et dumt spørgsmål
Kan man køre Mac OS X Tiger operativsystem på en almindelige PC altså ikke en Apple computer men dem man køre Windows XP på.

Kommentar
Fra : annabassand

Dato : 09-04-07 18:23

Hejsa

Ja det kan lade sig gøre. jeg har ikke selv gjort det, men der har været skrevet en del om emnet på mange forskellige fora. Installationsprocessen er langsom og bøvlet og systemtet skulle efter sigende heller ikke køre alt for optimalt...

Prøv at kikke på:

http://www.windowsdevcenter.com/pub/a/windows/2005/01/18/PearPC.html

Mvh
Anna

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-04-07 23:17

Du kan i hvert fald installere et skin der får din pc til at ligne Mac OSX

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 09-04-07 23:19

okay hvordan
er der nogen jeg kan kontakte og får pro hjælp??

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-04-07 23:29
Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 09-04-07 23:31

mange tak hm
hvad er system krav for en Mac OS X Tiger