/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvem er sangeren/titlen fra reklamen Kil~
Fra : Angelica
Vist : 498 gange
40 point
Dato : 16-01-03 07:26

det er den reklame hvor der er en kvinde der cykler over en stang for at komme hen til en hånd.. der bliver spillet et kønt nr under reklamen er der nogle der ved hvem sangeren er og hvad sang titlen er..?? og reklamen er for kildemos cykler...

På forhånd tak

angel

Kommentar
Fra : Snifx

Dato : 17-01-03 12:08

Sangeren hedder Leonard Cohen og sangen hedder Suzanne. Du kan finde det på et af hans tidligere albums - rigtig godt nummer!

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 20-01-03 18:08

sorry det er ikk det.. det er en kvindelig der synger nr.. og noget med open your eyes og det der det jeg husker af teksten..

Kommentar
Fra : DivX

Dato : 21-01-03 21:11

jeg giver dig ret Angelica, det er ikke dét, og forresten så ledder jeg også efter det samme nummer... *S*

Kommentar
Fra : Demonnight

Dato : 14-02-03 20:46

Jeg mener det er Burt Bacharack´s Close to you, du leder efter.

Kommentar
Fra : Demonnight

Dato : 14-02-03 20:46

Jeg mener det er Burt Bacharack´s Close to you, du leder efter.

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 14-02-03 23:26

Desværre. Den er specialkomponeret og er altså derfor ikke udgivet.

Kommentar
Fra : 009bond

Dato : 18-02-03 11:12

Det er the Carpenters nr hedder close to you

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 20-02-03 01:46

nej det er det ikk*GG* ellers havde jeg vidst det selv da jeg er er en lille fan af dem.. ellers tak

angel

Accepteret svar
Fra : Lequack

Modtaget 40 point
Dato : 20-02-03 20:15
Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 21-02-03 02:36

Tak for svaret Lequack.