/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik til massage
Fra : snaken
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 08-04-07 15:24

Nogen der ved hvilken kunster som har lavet dette stykke supermusik til massage videoen?
http://www.youtube.com/watch?v=MAzR6TBfAW4

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-04-07 16:14

hej, hvad med at oprette en bruger og så spørge ham selv?

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 08-04-07 17:01

Har jeg forsøgt men jeg har et problem med at få verificationen accepteret på deres side.

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-07 17:14

hvis du ikke kan det, så kan du i hvert fald finde bunker af musik der lyder ligesådan hos Fønix

http://dk.fonixmusik.com/

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 08-04-07 17:47

Har allerede prøvet at lytte til noget af deres udvalg men jeg var ikke heldig. Nu var det så heller ikke hele deres lagerbeholdning jeg fik mulighed for at lytte til men jeg har faktisk skrevet til dem for at høre af om de måske kender kunstneren.

Point er dine jomfruane.

God påske.

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 08-04-07 17:47

Tak for svaret jomfruane.