/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Appel til Uffe29
Fra : srhansen
Vist : 336 gange
20 point
Dato : 15-01-03 23:04

Hej Uffe

Jeg kan se du er begyndt at lave tips om nogle links jeg har benyttet i et spørgsmål. Det er ganske fint det har jeg overhovedet ingen problemer med.

Jeg har derimod en appel til dig om, at hvis du også "tipser" det sidste link du så henstiller til at folk opfører sig pænt når de er der. Det er et sted jeg ynder at komme og jeg ved at det er nogle af de absolut mest vidende inden for området der holder til der. Netop denne type mennesker er ekstremt dygtige, men i sagens natur også lidt paranoide og meget nærtagende. Så hvis du på en pæn måde tager det med, bliver jeg glad.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 23:20

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, men forstår ikke:
" hvis du også "tipser" det sidste link du så henstiller til at folk opfører sig pænt når de er der"

hvad er det for et link du mener ??

Men jeg må sige at siden er flot, og virker god uden overflødige ting som man ser på andre lign. sider
Iøvrigt så må du undskylde mit formodede svar tidligere, 6 minutter var det vist du kom før mig men jeg glemte at opdatere inden

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 30 point
Dato : 15-01-03 23:24

2 ting mere, jeg kan ikke redigere i tips'et og hvis det er personlige ting så syntes jeg godt man må nøjes med 1 point, eller også komme ind i "chatten" http://www.kandu.dk/dk/spg/10151

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 16-01-03 10:08

Hej Uffe29.

Komme ind i chatten Kandu gik vist ned lige efter, håber det er nogle af de nye tiltag de er ved at implementere

Nåeh, det andet link var indirekte til et forum med privacy eksperter, de ånder og lever kun for at være 100% anonyme på nettet og kan godt være lidt indstængte og bidske. Jeg syntes da du skal kigge der ind hvis den slags har din interesse.

mvh srhansen