/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Defekt Vaskemaskine
Fra : nikol
Vist : 764 gange
15 point
Dato : 07-04-07 17:09

Hejsa

Jeg har et problem med min Whirlpool vaskemaskine. Det hele startede med at et program ikke kunne starte - efterhånden er der nu flere af programmerne der ikke virker mere. Der kommer ikke en fejlkode i displayet. Start knappen står blot og blinker. Jeg har renset alle filtre, kontrolleret vand-tilogfraførsel - vaskemaskinen vasker stadig problemfrit på øvrige programmer.
Nogle der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-04-07 17:12

har i prøvet at støvsuge Program printet, eller set om der er brændte pletter på printet?

Kommentar
Fra : nikol

Dato : 07-04-07 17:35

Nej det vil jeg da prøve. Jeg vender straks tilbage.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-04-07 12:19

Du kan godt forvente at du skal have nyt program værk / print i din maskine, det problem er set før

Men jeg kan være behjælpelig med at skaffe et nyt

- Anden

Kommentar
Fra : nikol

Dato : 09-04-07 11:26

Jeg har nu støvsuget printet og trukket alle stik ud og sat dem i igen. Det har hjulpet - indtilvidere. Men maskinen kommer af og til stadig med nogle underlige "opkastningslyde." Hvad koster sådan et nyt printprogram?
Mvh
Nikol

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 09-04-07 12:00

I udsalg vil jeg tro du skal slippe ca 1500kr incl moms for sådan et.
Men det er et rent gæt! Jeg kan finde ud af det på arbjdet..

- Anden

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 7 point
Dato : 09-04-07 12:01

Så fremt at jeg lige kan få modellen at vide på maskinen

- Anden

Godkendelse af svar
Fra : nikol

Dato : 10-04-07 19:55

Tak for svaret taunusanden.

Jeg tror jeg lever med min vaskemaskine som den er. 1500kr
er den ihvertfald ikke værd at ofre på. Den er nemlig 5år gammel.

mvh
Nikol