/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Kamera-printer
Fra : Kyck
Vist : 820 gange
50 point
Dato : 07-04-07 09:57

Jeg søger i meget billig printer hvor man kan sætte sit kamera direkte i printe med det samme. Uden en computer.

Nogen der kender sådan nogle?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-04-07 11:13
Kommentar
Fra : akle

Dato : 07-04-07 11:57

EPSON laver også en sådan printer, hvor man isætter memory kortet direkte i printeren, og derved kan printe alle eller udvalgte billeder ud, via en lille skærmviser. Helt billig er den nu ikke, men god.
Personligt foretrækker jeg nu at redigere billederne før de udprintes.
MVH Akle

Kommentar
Fra : akle

Dato : 07-04-07 12:05
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-07 12:34

Mit favorit mærke, når det gælder printer, er HP, min printer er her: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k00001BqXAwGt?ProductID=1prD4QFHAcUAAAEO8yk03xic&CatalogCategoryID=m3_D4QFHzOoAAAEOnhA03xiY den kan printe direkte fra hukommelses kort, og det er gode billeder desuden kan den scanne og kopiere uden at computeren er tilsluttet, alt det for 679-

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-04-07 15:41

Jeg har for nogen tid siden købt en HP 7760. Den har indbygget kortlæser og en lille monitor, samt en indgang for USB tilslutning af kamera.
Der er så mulighed for at zoome ind og lave udsnit af et original billed. Du kan rotere det, hvis det er det du vil.
Den har indbygget bakke for 10x15 papir, ud over den A4 standard som de fleste printere benytter.
Husk så at kameraet skal stilles i "Bridge" for at overføre billedet.

I stedet for at have en speciel printer til kamera, så har du det hele i en enhed.