/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Colt eller Saxo
Fra : Piaggio_NRG_MC3
Vist : 505 gange
84 point
Dato : 06-04-07 23:44

Jeg står og skal have ny bil og har kigget på disse to modeller:

Mitsubishi Colt 1,3 GLX (70 hk) fra 1997, grønmetal, kørt 91.000 km. Den har servo, fjernbetjent centrallås, el-sidespejle, alu fælge, ABS og 2 airbags. Den har lidt ridser, og et lille stenslag i forruden. Den er nysynet, medfølger vinterdæk. Pris 41.500 kr.

Citroen Saxo 1,6 VTS (98 hk) fra 2001, blåmetal, kørt 114.000 km. Den har servo, fjernbetjent centrallås, ABS, alu fælge, 4 airbags og elruder. Den er nysynet, der medfølger vinterdæk, og den bliver solgt med 6 måneders garanti. Pris 66.000 kr. + min gamle bil

Begge bilerne bliver solgt af forhandlere. Ved Colt´en giver jeg ikke min gamle bil i bytte, og skal sælge den privat. Regner med at kunne få ca. 5500 for den. Så jeg sparer altså 30.000 kr ved at købe Colt´en, som jo også har kørt lidt mindre. Men Saxo'en har mere udstyr, større motor, er nyere, og leveres med garanti.

Så jeg ville gerne vide hvilken af de to biler i ville vælge?

Kommentar
Fra : kimlund

Dato : 07-04-07 11:19

Kender ikke rigtig noget til Colt'en med få tjekket bagbroen på saxo'en inden du beslutter dig...

Ved ikke om der lige er andre til med "Citronen" :) - ellers tjek www.hi-speed.dk der er en masse folk der ved alt om franske biler

Annuller spørgsmålet
Fra : Piaggio_NRG_MC3

Dato : 08-04-07 23:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål