/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Øv bøv
Fra : knh15
Vist : 772 gange
100 point
Dato : 06-04-07 17:40

Nu har jeg downloaded Scrippy.

Jeg har prøvet og lave en Border Scroll............ Men jeg kan ikke finde ud af og gemme den, så jeg kan bruge den på min Outlook eller HP.

jeg gik efter disse to tutter:

http://www.falsing-design.dk/Scrippy/begynd_1/begynd1.htm
http://www.scrippy-webset.dk/scrippys2/scrippys2.htm

Og vist også nogle andre. pyhaaaa

Er der håb og hjææææælp og hente for mig.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 06-04-07 17:58

Har du læst lektien grundigt igennem for du skulle kunne gemme.
http://falsing-design.dk/Scrippy/Absolut-beg/abs-beg.htm

Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 18:34

ja tydeligere kan det vist ikke forklares bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 06-04-07 18:46

mere præcis recept kan man da ikke få.

Håber du får glæde af det.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-04-07 18:56

Er det et MAIL program...........

Go Påske

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 06-04-07 19:12

det bruges til at lave pæne sider til mail og til hjemmeside produktion.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 06-04-07 19:14

nej det er ikke et mail program, nærmere et html / doc program.
til udsmykning af mail beskeder og hjemmesider.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-04-07 19:14

SORRY

Troede det var et Mail program.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 19:45

jeg ved nu ikke - scrippy er den nemmeste måde at lave lidt sjov på i oe og på hjemmesider - men hvis modtageren har for høj sikkerhed kan det med garanti ikke ses i oe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 19:49

Citat
så jeg kan bruge den på min Outlook eller HP.
... jeg er slet ikke sikker på den kører i outlook - så jeg håber spørger bruger outlook express da

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 07-04-07 08:02

Jeg bruger Outlook og jeg kan også de den i mit "brevpapir", men når jeg så åbner den for og skrive en email, ser det forfærdeligt ud.

Jeg starter på en frisk i dag, så går det måske bedere.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 07-04-07 08:04

Men hvordan får jeg den på min HP. Jeg bruger FP

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 07-04-07 14:53

Kan det mon tænkes, at så længe jeg bruger demomodellen, kan jeg ikke bruge det jeg laver.

Jeg har nemlig prøvet og læse og gøre hvert lille punktum i den ene tut, men kan hverken bruge det i Outlook eller OE

Det ser flot og rigtigt ud i wive på Scrippy

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-07 15:01

Prøv at skrive til falsing design de kan sikkert forklare dig det.
Jeg ved ikke mere end hvad jeg kan læse mig frem til på de sider jeg allerede har sendt til dig.
Mvh Bevi54

Godkendelse af svar
Fra : knh15

Dato : 07-04-07 15:25

Tak for svaret bevi54. Du har virkelig gjordt hvad du kunne. Tak jeg vil prøve og skrive til Lise, hun er meget sød og hjælpsom.