/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
famillie
Fra : bianca
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 15-01-03 21:48

jeg ved ikke om det er det rigtig sted men vi prøver.

min kærste fylder 30 og er ugift,(det gør han en onsdag) vi vil gerne holde en fest men den onsdag vil der sikkert også komme mange angående festen er der nogen der er en ide til hvordan vi kan holde den håber det

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 15-01-03 22:23

Hej!
Denne afdeling er jo nok mest om dem der ER døde.

Men du skal sikkert nok få nogle ideer.

Er det maden du tænker på?

Har i inviteret nogle, eller kommer folk bare, efter at de har plantet et monster af en peberbøsse udenfor entre døren ?

Hvis du ikke er helt forberedt, så skynd dig at lave en aftale med nogle af dine venner om at hjælpe til under festen.

Hvor mange tror du der kommer?

Det var mange spørgsmål, men jo flere du kan svare på, jo større mulighed er der for at andre kan hjælpe.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : mumsine

Dato : 21-01-03 12:28

Hej

Ja den var svær, men du skal nok passe på med at holde den åben. Man ved ikke hvad der kan ske. Det bedste er at invitere de mennesker man har lyst til at se og som kæresten har det bedst med.

Hilsen Ulla

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-01-03 14:07

Hej Ulla!
Er det dit svar ??

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : mumsine

Dato : 22-01-03 08:06

Hej Jeannie

Ja det er da nok bedst at de ved hvem der kommer ikk????
Måske de kunne holde det på et neutralt plan.
De kunne jo holde det som et tema...eller hvad der nu er bedst for dem.

Hilsen Ulla

Kommentar
Fra : bianca

Dato : 22-01-03 12:29

jeg tænker på maden om man skal holde det på dagen eller i weekenden han kender sådan set omkring 50 60 stk han snakker meget med jammen det helle

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 22-01-03 17:51

Hvornår bliver han 30 ? er det snart eller til sommer?
Det bliver mere en fest når det holdes på fredag eller lørdag, frem for en onsdag.

Vi fejrer 50 års fødseldag på fredag (på dagen). Jeg har selv lavet den mad, der er mulig på forhånd og frosset den ned hos venner og familie. Det bliver ta´selv bord til omkring 80. Der kommer 2-3 af mine veninder og hjælper fra mogenstunden i selskabslokaler. Der er også ekstra hjælp, når "arrangementet" løber af stablen. Vi inviterede og bad om tilbagemelding. På den måde har vi et nogenlunde tal på deltagerne.

Hvis du holder det hjemme over mange timer, er du nødt til at have maden i portioner, for at det kan ikke stå fremme mere end 1-2 timer, for så bliver det enten kedeligt, eller sundhedsskadeligt.

I kan jo annoncere med at der er åbent hus fra f.eks. 15- ? og noget at spise fra 18-20.

Begynd allerede at kigge på tilbud efter øl/vin/vand.

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : nusa

Dato : 24-09-03 22:22

Du giver for få oplysninger til at man kan komme med et brugbart bud. Skal det være nemt, kan du lave en hel masse lækre sandwich'er el tilsvarende. Giv øl, vin eller vand til. Byd på noget, hvor gæsterne ikke behøver bruge gaffeltøj eller have en siddeplads, men kan stå med mad/øl/vand/vin. Og begræns så tiden til en to-tre timer.
God fornøjelse.
Hilsen Nusa

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 24-04-04 17:01

for at gøre det lidt lettere for jer-. syntes jeg at skulle kun invitere dem i vil se, og så have snakket med en der er god til at arrangere en buffet,. for når i ved hvor mange der kommer- så kan i bedre arrangere noget. Det har vi gjort mange gange hos os. sørg for at have varieret drikkelse hjemme- da der er mange som ikke tåler alkohol- og man kan også bruge rød/hvidvin -. og tænk også på dem som har sagt ja, og høre om der er nogle som har sukkersyge- så er det hele reddet på den måde, og sig bare at de skal sætte sig hvor de vil- hos os brugte vi det at ægtefællerne hver for sig. Har lært en del igennem min nu afdøde mand. lige fra starten af. Lad mig vide under synoeve@mai.dk så kan jeg måske give dig flere tips,
hilsen fra lykkebo4

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 29-04-04 20:24

Jeg er egentlig lidt nysgerring:
Hvordan gik fødseldagen Bianca?
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 08-05-04 08:50

ja hvordan gik forresten Bianca