/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
invitationer til joost
Fra : Manse9933
Vist : 588 gange
10 point
Dato : 06-04-07 13:15

Jeg fik (efter meget besvær)en invitation til
joost internet TV,så jeg regner med at jeg
jeg også kan invitere et par stykker ind i varmen>

Official release: Version 0.9. Release date: March 15, 2007
Filename: JoostSetup-0.9.0.exe, Filesize: 10.5MB.

Joost™ - Download for Windows

Windows System requirements
Joost runs well on most modern PCs equipped with the latest updates to the Windows operating system. Recommended minimum specifications are as follows:

Windows XP Service Pack 2 with DirectX 9.0c
Pentium 4 processor, 1GHz
512Mb or more RAM
A modern video card with DirectX support and at least 32Mb of VRAM
About 500 MB free disk space
The Joost software is a 10 MB download, expanding to 30-35 MB on disk. The remainder is used as a cache
Broadband/ADSL (1Mbit/s downstream, 512Kbit/s upstream recommended, although lower speeds may well work)
1 hour of viewing is 320 Megabytes downloaded and 105 Megabytes uploaded, which means that a 1 Gb cap will be exhausted in about 10 hours (see important note below)

Important notice for users with limits on their internet usage
You need to read this carefully if:

you have an upper limit on your monthly internet usage, or
you pay for internet usage as you go (i.e. you pay per megabyte you download, instead of a flat fee).

Joost is a streaming video application, and so uses a relatively high amount of bandwidth per hour. In 1 hour of viewing, 320 Mb will be downloaded and 105 Mb uploaded, which means that a 1 Gb cap will be exhausted in about 10 hours.
If you pay for your bandwidth usage per megabyte or have your usage capped by your ISP, you should be careful to always exit the Joost program completely when you are finished watching it

To stop using bandwidth, you need to exit the program entirely as follows:

Right-click on the Joost icon in the system tray (at the bottom right hand corner of your screen) and choose Exit

Jeg ved godt hvordan det fungerer men har ikke
prøvet at give en invatation videre endnu,der
skulle være fem af slaksen men jeg er kun parat til at
give 3 væk,jeg har lovet min søn og en ven en,så
vis der er nogen der er intresseret så kan vi prøve og
se om vi kan få det til at fungerer,det
kræver lidt af pc'en,på min kører det
uden problemer uden hakken i billede og lyd,6144Mbit ned
og 512Mbit op,4800+ x64 dual core L2cache 2x1 MB XP-Pro 32 bit,så råb højt vis nogle af jer har lyst til at lege.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 13:17

grafik nVIDIA 7800GTX

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 13:18
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 13:23

og jeg skal ikke have en noget for dem

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-07 13:34

Hej manse

Ja jeg kunne da godt tænke mig en invitation når du du byder.

fijala=snabela=gmail.com

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 13:41

okay Fijala> der er en der får en via en PM lige nu så med dig er det to der er gået to af dem,skriv lige en PM med
en mail adresse og et navn jeg kan sætte i invationen,det er lige meget hvilket navn du vil bruge det behøver ikke at være dit eget.
Det kan tage et lille stykke ti fordi da jeg startede joost så fik jeg at vide at der var opdatering til programmet så
det skal jeg lige ind og hente og installere før jeg
kan sende invitationerne igennem programmet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-07 13:46

har sendt i private indlæg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-04-07 14:00

Kan i ikke holde tråden åben lidt endnu, så man kan følge med på jeres evt. genvordigheder.

Ps. Nej tak lige nu.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-07 14:07

e.c hvad menes nu lige her. Har jeg misset noget eller

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 14:10

Det virker ikke programmet fortæller mig at jeg har opbrugt mine invitationer????meget mystisk jeg
har ikke inveteret nogen endnu,det skal åbenbart
være besværligt at komme ind i varmen hos joost,men
jeg vil undersøge problemstillingen og vende frygteligt tilbage,vis jeg får løst problemet så sender jeg invationerne i løbet af de næste par dage,jeg
skal lige tilbunds i mysteriet

Gentager lige ovenstående i PM'erne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 14:12

invitationerne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-04-07 14:22

Fijala - jeg er bare almindelig nysgerrig.....................ikke andet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 14:56

Jeg skulle have læst på lektier før jeg tilbyder/sender invationer ud

Det ser ud til at man ikke får muligheden med det sammme
men skal vente på at få tilbudt inviationer man kan dele ud af,når jeg får dem så sender jeg en til jer,sorry min
fejl>
https://www.joost.com/forums/p/2007/04/how-do-i-invite-people/

Det kan være joost er frigivet til den brede masse før jeg får dem,men får jeg dem inden så sender jeg dem
til jer med det samme,pinligt

Manse øv øv 9933

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-07 15:14

Helt ok manse. Du skal ikke føle dig forpligtiget. Du har jo af god hjerte forsøgt (godtnok lidt for tidligt ) at dele gaver ud.

Jeg venter gerne til der sker nyt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 15:24

ssåååååååååååååååååååååååååååånnnnnnnnnnnnnnttttttttttt
er liiiiiiiiiivvvveeeett de har bare at levere ved kasse et ellers skal jeg skal jeg

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 06-04-07 15:34

Hej
Jeg har 1 tilbage

Der kommet en opdatering siden du fik den fra mig i går Manse993. Den nye version skal først installeres
Der kommer ca. 1 til 2 opdatering pr uge
Så det må vi Betatester leve med

IPM

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 15:40

jeg har installeret den nye version og jeg har lige hjulper en anden med at opdatere i en PM,jeg er helt vild med joost og ser frem til endnu mere indhold,jeg har
lige siddet pg set en sifi film,fedt nok,det er en rigtig god kvalitet der bliver sendt for det meste.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 15:44

det er rigtig fedt at man kan stoppe filmen et sted og så starter den samme sted næste gang man åbner joost,jeg startede på filmen i går og så den færdig her i eftermidag..

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 06-04-07 15:56

Hej Manse9933
Så har du jo næsten ikke tid til Kandu

Hilsen

IPM

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 16:01

Hej IPM

man kan da se Fifth gear samtidig med at man skriver her inde ,farrariiiiieeeee,men jeg er ved at løbe tør for motor programmer,så jeg håber at der kommer mere af slaksen snart.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-04-07 16:05

Jeg er med på den, hvis det er admin (snabela) malwarecheck.dk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 16:05

Ha,jeg har lige fundet ud af at min fjernbetjening til mit tv kort virker sammen med joost.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-04-07 16:18

Ser ud til at det er Kazaa og Skype "gutterne" der står bag http://www.joost.com/about.html

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 06-04-07 16:39

Hej
Mærkeligt at Molokyle ikke spørger efter en Joost invitation, så han kan finde ud om der er masser af Spyware på dette program.

IPM

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 10 point
Dato : 06-04-07 19:47

Jeg kommer måske for sent, eller hvis IPM stadig har en tilbage?

jomfruanegmail.com

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-07 16:49

1)iah<<Pm
2)Fijala
og du var nr>
3)stl_s

De skulle ligge i jeres mailbokse.
Kan i så joost hygge jer

Manse jooooooooooooooost 9933

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-07 16:53

ja desværrer jeg havde kun tre at give væk af,og du var rosinen i pølse enden,så der er en tier som trøste præmie
Kan du råhygge dig.

Manse kun 3 9933

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-04-07 16:56

Jeps, er modtaget. Mange tak Manse

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-07 16:58

Tak manse

Det lå pænt nok i mailboksen, endda før mailen her kom ind

Jeg har hentet programmet og installeret, men der kommer sgu en fejl der siger at der er opstået en fejl og det afsluttes eller noget lignende. Hva fa.... nu.

Jeg opretter lige et nyt spørgsmål til dette

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-04-07 17:08

ILM

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-04-07 22:08

Jeg mangler 1 MB ram for at kunne køre det http://peecee.dk/?id=40406

Kører fint . Skal bare lukke lidt ned for et par andre ting.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-04-07 06:03

Det var så lidt.
Stl_s er det det man kalder en micro monster pc

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-04-07 20:51

En micro micro monster

Total Recall er dælme i god kvalitet