/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
HJÆLP MIG!!!!!
Fra : CS4ever
Vist : 542 gange
40 point
Dato : 15-01-03 21:20

Hej alle sammen jeg vil gerne tabe mig lidt men jeg ved bare ikke hvordan
jeg gerne have mavemuskler og jeg er lige begyndt med at løbe hver dag men jeg også gerne have
mavemuskler vis i ved hvordan jeg kan få det sa skriv

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 15-01-03 21:33

Hej CS4ever

Den bedste måde du kan gøre det på, er at få det vist. Så ta en gratis prøvetime i et fitnesscenter. Der vil de vise dig hvordan man gør. Så er det jo bare at fortsætte derhjemme....

BDG

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 50 point
Dato : 15-01-03 21:37

Start lige så stille med at tage 50 mavebøjninger hver dag evt. om aftenen...
bevæg dig lige så stille op (tag flere og flere mavebøjninger hver aften)
Efter en lille måneds tid, så skulle du gerne værre oppe på små 500.

Mvh. dr_scooter

ps. du skal ikke tage lige så mange rugbøjninger for ikke at få skader, men for at få balance i din muskel opbygning(For at få en flot struktur)

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 16-01-03 09:52

altså hvor lang tid vil det tage
jeg kan godt lave mange mavebøjinger fordi jeg har gået til noget der hedder Thaiboxing
i 1 år man så stoppede jeg nu skal jeg starte til fodbold derfor så vil jeg tabe mig lidt

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 16-01-03 18:24

altså vis jeg laver 100 mavebøjninger skal jeg så lave 50 rugbøjninger

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 16-01-03 18:59

og dr_scooter skal jeg sa til sidst lave 500 mavebøjninger hver dag_ og plz svar mig du får 62 point senere

Godkendelse af svar
Fra : CS4ever

Dato : 17-01-03 13:06

Tak for svaret dr_scooter.

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 05-02-03 00:31

Undskyld jeg ikke lige har fået læst er i et stykke tid men... du behøves ikke lave 100 mavebøjninger hver gang du laver 50 rugbøjninger... det er op til dig... ja, du skal lave 500mavebøjninger hver da, indtil du har fået det"vaskebræt" du vil have... så kan du godt begynder at slappe af(bare hold det lidt vedlige)

Mvh dr_scooter