Så vidt jeg kan forstå dit spørgsmål drejer dette sig om et problem der opstår under selve Windows XP installations proceduren. Du har alså gennemført installationen af Bootcamp uden problemer, men når du starter computeren fra din Windows XP installations disk, modtager du en fejlmelding, vedr. den del af installationen, der angår Divx.
Hvis ovenstående er rigtigt opfattet, så kan problemets årsag altså ikke henføres til din Mac computer eller din Mac OS X software men skyldes alene din Windows XP installations disk. Jeg vil derfor anbefale, at du i stedet retter dit spørgsmål til et forum, der beskæftiger sig med Microsoft Windows. Dette forum er først og fremmest rettet mod Apple Macintosh hardware og ikke hverken software eller Microsoft Windows.
I øvrigt kører jeg selv Windows XP (SP2) via Parallels Desktop på min MacBook Pro, så jeg i modsætning til under Bootcamp, kan boote maskinen i Mac OS X og kører Windows samtidigt. Hvilket er en stor fordel både i forhold til udveksling af data de to platforme i mellem og i forhold til beskyttelse mod virus angreb på Windows siden.
En 15-dages gratis prøve udgave af Parallels Desktop til Mac kan findes her
(fuld pris er ca. US$ 80,-) :
http://www.parallels.com/en/download/desktop/
Windows XP (SP2) installations disken med tilhørende licens købte jeg for knapt US$ 50,-hos en engelsk online butik hvor jeg kunne downloade et diskimage, der efterfølgende skulle brændes på DVD inden installationen lod sig gennemføre. Den butik findes her:
http://newoempat.com/2251.php
For du skal selvfølgelig være i besiddelse af en gyldig licens til Microsoft Windows XP (SP2) når du vil bruge dette produkt og det går ikke an at forsøge sig med at installere noget du i forvejen bruger på en anden maskine, det tillader licensaftalen ikke. Microsoft forlanger betaling for hver eneste maskine der installeres på.