/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
tydning
Fra : miss-tk
Vist : 5939 gange
50 point
Dato : 05-04-07 20:02

Hej jeg leder efter en side om spådom.

at læse teblade(primært), håndlæsning osv.

nogen der kender nogen geode sider

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-07 20:05

Hvad har du google til?

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 60 point
Dato : 05-04-07 20:51

http://home19.inet.tele.dk/normanns/stjernetegn/te-blade.htm - Læse i the blade

håndlæsning kan du finde meget mere om på et biblotek de har masser om
det der..

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 05-04-07 23:46

Måske kan du finde noget om emnet på www.selvet.dk

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 06-04-07 10:53

Den -nu forlængst afdøde- "spåkone" MIRANDA, en af Danmarks mest "træfsikre" sandsigersker, som spåede i kort udtalte engang: "Det er ikke KORTENE, der spår, men MIG, der spår.
Og heri ligger nok en væsentlig sandhed; kort, theblade, håndens "finere" linier fungerer kun som "inspiration" for "spåkonen". De rigtige "træf" kommer til hende af "oversanselig" vej, en stærkt udbygget form for intuition.

Søg på dit bibliotek, som sikkert også har en hjemmeside. Mit bibliotek gav 33 titler - de fleste omhandlende "spådomskunst" af mange forskellige slags. En af dem handlede specielt om spåning i kaffegrums. Det er jo næsten ligesom theblade. Her er hvad der stod om den:

Magzcha Westerman
Fremtiden set i en kop : kanalisering med kaffegrums / Magzcha Westerman ; oversat af Jacob Wisby ; fotos af forfatteren
. - [Odder] : Mikro, 2007. - 95 sider : ill.
Originaltitel: Your future in a cup.
En guide til divination for begyndere. Åbner mysterierne i denne ældgamle østlige tradition med at læse i kaffegrums.
Med litteraturhenvisninger.
ISBN 9788770461559 : hf. : kr. 148,00.

Vl h L

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 06-04-07 10:59

PS: Glemte at nævne, at bøger om håndlæsning har bibliotekerne i rigelige mængder. Flest titler får du, hvis du søger under "kiromanti", som håndlæsning også kaldes.

vl h L

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 10-04-07 23:35

Tak for svaret Angelica.

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 06-07-07 11:37

den noget så omtalte miranda var også den kvinde der skrev til en mand at han ville få fremgang i sit liv problemet var bare at han havde været død i to måneder