/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
nanocover...
Fra : camillatee
Vist : 2215 gange
40 point
Dato : 05-04-07 17:23

Kan Nanocover bruges til at beskytte sofaen mod kattetis?

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 05-04-07 17:30

Jeg ville måske hellere løse problemet med at katten tisser end at lade den tisse på nanocover.
Men var der ikke et indslag i Basta eller Kontant der viste, at Nanocover slet ikke virker efter hensigten?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 17:36

det var rabatten

http://www.dr.dk/NR/exeres/AC4935FF-7EB2-401D-8916-9F6AEA851C58.htm

mit svar er klart nej til de produkter der forhandles

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-04-07 17:50

Nej, nanocover dur ikke til det eller noget som helst andet.

Find hellere ud af, hvorfor katten tisser i sofaen (det er der næsten altid en årsag til, da katte fra naturens side ikke er svin) og så prøv at få den vænnet af med det.

mvh dova

Kommentar
Fra : repe1961

Dato : 05-04-07 17:52

Kan man ikke få et eller andet middel der hedder "gåvækkat"

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 05-04-07 20:01

det bedste middel *skyd katten*

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 05-04-07 21:22

du må lære din misser, at den ikke må tisse på sofaen...det kan den atså godt lære.
og til dem der påstår at nanocower ikke virker...sludder og vrøvl..jeg bruger midlet på mine bilruder og der virker det fortrinligt.man skal bare lære at bruge det korrekt.
om det virker på sofaerog andre møbler vil jeg nok sætte ? tegn ved, men til bilruder er det rigtig godt.og så selvfølgelig de rigtige produkter til de rigtige materialer.
god påske miss.j

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 06-04-07 01:09

I den undersøgelse i Rabatten kom de også frem til, at det, man kan købe til bilruder virker fint, hvor det, som man kan købe til tekstiler ikke virker helt efter hensigten.

Accepteret svar
Fra : tofle

Modtaget 40 point
Dato : 11-04-07 21:08
Godkendelse af svar
Fra : camillatee

Dato : 16-04-07 16:39

Tak for svaret tofle.