/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvad er den værd? (Saxo)
Fra : Piaggio_NRG_MC3
Vist : 689 gange
200 point
Dato : 05-04-07 17:08

Hey.

Det drejer sig om denne bil:
Citroen Saxo 1,6 vts 8v (98 hk), den er fra 2001, har kørt 115.000 km. Den er metalblå, og har ikke nogen buler eller ridser. Den har el-ruder, fjernbetjent centrallås, servo, ABS, 4 airbags, og der sidder 15" alufælge på den, dækkende i bag ser meget fine ud, og fordækkene er helt nye. Der medfølger 4 stk. stålfælge med nogle pæne vinterdæk. Den er nysynet, og bliver solgt med 6 måneders garanti.

Jeg har desværre ikke lige fået taget nogle billieder af den, men hvad synes i ville være en fair pris at give for denne bil?

Kommentar
Fra : repe1961

Dato : 05-04-07 17:28

Hej hvis du ser på www.bilbasen.dk så kan du se hvad de bliver solgt for.

Accepteret svar
Fra : BogetoftC

Modtaget 210 point
Dato : 05-04-07 17:32

Du kan gå ind på www.bilpriser.dk og taste alle bilens oplysninger ind,
så får du at vide hvad biler af samme slags bliver solgt for for tiden.
Du kan både lave købs og salgs vudering (til forhandler).
Hvis du sælger bilen privat, skal du regne med at få lidt mindre end det den koster ved en forhandler.

Kommentar
Fra : kinani

Dato : 05-04-07 19:35

hejsa selv om bilen har en del udstyr synes jeg ikke du skal betale over 70.000 kr. for den - den er mellem 5 og 6 år gammel og så plejer rusten at dukke frem og de dyre reparationer

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 07-04-07 13:28

jeg ville sætte den til salg for omkring 85.000 det lyder til at være en fin bil.. har selv en kammerat der har en og jeg mener han gav 82.000 for sin samme model hvis jeg ikke tager fejl.. altid sæt den højere end hvad du vil have for den..

Godkendelse af svar
Fra : Piaggio_NRG_MC3

Dato : 08-04-07 15:29

Tak for svaret BogetoftC.