/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Netradio
Fra : heyckendorff
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 05-04-07 10:49

Er der nogle der kender links til god gratis netradio?

Jeg søger primært indierock, reggea og hiphop stationer. Meget gerne sådan noget meget udenlandsk undergrunds noget hvor man kan hører helt nye ting som ikke er kendt af de brede masser endnu.

Jeg har hørt at næsten al ny undergundsmusik i f.eks. London bliver spillet på helt uafhængige private netradioer, men aner ikke hvor jeg skal lede.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Mvh.

Werner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-07 10:58

En simpel søgning giver ca. 2.1 million svar - så der er da lidt at vælge imellem......

Så det er bare at søge på det du søger efter.....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 05-04-07 10:58
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-04-07 11:00
Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-04-07 17:46

Et alternativ kan du finde på www.computercity.dk hvor du søger på netradio.
Pinnacle Soundbridge M1001 - Varenr.37184
Er en god løsning, hvis du vil være uafhængig af din PC. Den tilsluttes til det eksisterende STEREO anlæg og forbindes til dit netværk, enten med kabel eller trådløst.
Så kan du hente alverdenens musik ind og spille det over dine gode højttalere.
Der er også mulighed for at du kan hente musik fra din PC, hvis du har MP3 eller WAV filer på den.
Jeg kan anbefale den, og har selv købt den, men der er flere modeller på markedet.