/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sms-service
Fra : lillelyst
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 05-04-07 10:34

Hej. Vi håber nogen venlige brugere herinde i forummet kan give os et tip om hvordan vi egentlig starter servicen op med at kundeemner automatisk får en sms-besked når vi ankommer på deres adresse med salgsbil.
Nøjagtig samme mulighed som kunderne har når hjemis bilen kommer.

Hvilke firmaer skal vi egentlig kontakte som udbyder denne tjeneste?

Til orientering skal nævnes at vi IKKE sælger is.

PÅ forhånd tak for svar.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 05-04-07 10:38

Den anden dag søgte jeg på SMS, på google, der kom bla. en løsning som den du søger der. Men ærlig talt. Prøv selv atkigge de første to sider på en dansk google søgning igennem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-07 10:49

Der er da flere om buddet....

Dette er en mulighed....

http://www.webglobe.dk/sms-server-guide.php

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 05-04-07 11:05

Kikker på det og vender tilbage