/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet fryser - Vista
Fra : Mig85
Vist : 1631 gange
100 point
Dato : 05-04-07 08:14

Vista Home Premium

Når jeg går på nettet, og har været det i et stykke tid, fryser siden nogen gange.. Jeg kan godt oprette nye vinduer på nettet, men jeg kan ikke lukke den første side ned eller noget.
Er der nogen som ved hvorfor den gør det og hvordan man kan ordne så den ik gør det mere??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 08:31

Får du nogen fejlmeldinger ???

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 05-04-07 08:37

Nej den fryser bare.
Så jeg skal trykke ctrl+alt+del for at lukke internettet ned.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 08:38

har du installeret noget lige før det skete - incl opdaterng fra ms update ???

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 05-04-07 08:40

Nej, den har gjort det i et lille stykke tid.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-07 08:44

Vista, Vista... ja det blev nok "smidt på gaden" ½-år for tidligt
Prøv evt. http://www.vistaguide.dk/ her er b.l.a. et forum om de fleste problemer
Fortsat god påske
Søren

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-07 08:45

Prøv at gå til i IE7>Funktioner>internetindstillinger>Avanceret>og sæt mærke i>Deaktiver Phishing-filter,luk browseren(IE7) og start den igen og se om det har hjulpet.

Det skaber problemer for nogen og ikke for andre.

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 05-04-07 08:46

Til CLAN: Tak, det vil jeg prøve. Tak og i lige måde.

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 05-04-07 08:50

Til Manse: der er hak i den som du skrev jeg sku sætte hak i.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 08:52

undskyld jeg mente fjern det genstart browseren

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 05-04-07 08:55

Til manse: men hva sker der når jeg fjerner det?? hva betyder det hak??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:03

Phishing-filter=et filter der tester alle sider du går ind på for
at se om det er en falsk/dårlig/kopi side,hver
gang du gå ind på siderne kontakter browseren en microblød server og sammenligner de sider/adresse/ip du går ind på medmed en database på microbløds server med
kende sider der er dårlige/falske/kopie,jeg har selv
slået det fra fordi microblød gemmer en surf vaner i
statistikker som de f.eks. kan bruge i foretnings øjemed
o.a,din ip/landestandart o.s.v følger hver eneste link du går ind på og gemmes i på microbløds servere i U.S.A.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:05

du sætter selv manglende bogstaver ind ikkaffe tastatur under genoptræning.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:07

Phishing-filter,giver i øvrigt også en langsommere surfning fordi deisse ip'er skal igennem microbløds servere.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:11

disse,de gør det for at hjælpe dig med advarsler,men de får samtidigt en bonus(statestikker)kan sælges/bruges
til reklame statestikker,hvor skal de lægge dem hvår går folk mest hen o.s.v=tjene penge,microblød går
meget op i deres reklame fortjenester

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 05-04-07 09:16

Oki, jeg vil lige finde ud af det. Men tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Mig85

Dato : 05-04-07 09:21

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:23

Hjalp det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 09:52

wouw hvor folk har travlt idag

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 10:01

ja,de er lyn hurtige ((((wrrrooooommmmm*slam***