/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Flandern Rundt
Fra : Kortoververden
Vist : 478 gange
500 point
Dato : 05-04-07 03:31

Hvem vinder Flandern Rundt på søndag?

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 05-04-07 03:40

Hej

Mit bedste bud er Tom Boonen.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-04-07 05:28

DIG SELV

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-07 09:54

Orv... dét var sgu et svært spørgsmål

Jeg forstår godt du sætter 500 påængår i spil Kortoververden

Jeg har flere bud:

1.) Servais Knaven
2.) Davide Rebellin
3.) Andreas Klöden
4.) Kim Kirchen
5.) Alexandre Vinokourov
6.) Jens Voigt
7.) Michael Boogerd
8.) Oscar Freire
9.) Juan Antonio Flecha

..med mest 'fidus' til enten Rebellin eller Freire, men de 'gamle' drenge; Knaven, Vinokourov, Voigt eller Boogerd ka' sagtens gå hen at overraske

Det er som altid et 'åbent' løb

</SELV GAMMEL CYKELRYTTER FRA ABC>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-04-07 10:16

Tror på Paolo Bettini.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-07 10:28

..et lille sidespring:
Jeg savner Erik Dekker og Johan Museeuw i disse fantastiske forårs klassikere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 10:53

Er der slet ingen der giver Fränk Schleck en chance?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 05-04-07 11:19

årets vinder er O’Grady...
Denne tråd er placeret i sport???, hmmm burde det ikke sættes under misbrug?

Ziggy99

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 11:48

Ziggy

Der er jo ingen der tvinger dig til at deltage.

Iøvrigt er det vist aldrig blevet påvist at cykelryttere er oftere dopet end andre professionelle idrætsudøvere, så skal vi ike holde den del ude af det, og så opføre os som sportstilhængere?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 12:11

molokyle
Hverken Klöden eller Vino stiller til start

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 12:12

Ups.. Kan se at det gør Schleck heller ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-07 15:26

Hit med en startliste Kortoververden !!!

Jeg ka' ik' se nogen ('troværdige'-) eller på anden vis retvisende start opstillinger på:

http://cyclingworld.dk/

Robbie McEwen er forøvrigt også ude : http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-6591217.html

..han havde heller aldrig vundet

..såd'n en Australsk ( http://www.mcewenrobbie.com/site2007/EN_profiel.php ) 'tøsesprinter'

Ps. Hælder STADIG mest til: ..Rebellin eller Freire ..og mest til sidstnævnte

..hvis han da ellers 'stiller op' ...Kortoververden ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 17:59

Ved det ikke, har kun set lister for CSC (www.team-csc.com) og så dem der er på www.cyclingworld.com

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 18:05

Her er Rabobanks opstilling

Ploegleiders Erik Dekker en Frans Maassen stellen komende zondag een ervaren ploeg op in de Ronde van Vlaanderen. De selectie van de Rabo Wielerploeg ziet er als volgt uit: Michael Boogerd, Oscar Freire, Juan Antonio Flecha, Joost Posthuma, Jan Boven, Léon van Bon (foto), Gerben Löwik en Mathew Hayman. Pedro Horrillo en Rick Flens wordenals reserves achter de hand gehouden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-04-07 01:58
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-07 09:08

Kortoververden -> Takker

Med det hold Rabobank stiller tør jeg godt satse 100% på Freire

..og Erik Dekker kører da ik' længere løb.

..mon ikke du tænker på det unge talent Thomas Dekker fra Rabobank?

..men han stiller ikke op i Flandern rundt.

..den 'gamle' Erik Dekker er sportsdirektør for Rabobank: http://www.feltet.dk/index.php?id_parent=1&id=28&id_nyhed=5160

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-04-07 10:49

Mit hollandske er lidt rustent, og teksten er klippet fra Rabobanks side, men mon ikke Ploegleiders er sportsdirektører?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-04-07 18:01

Kortoververden

Citat
Iøvrigt er det vist aldrig blevet påvist at cykelryttere er oftere dopet end andre professionelle idrætsudøvere, så skal vi ike holde den del ude af det, og så opføre os som sportstilhængere?

Jamen jeg er en meget stor "sportstilhænger"...jeg elsker sport og i særdeleshed cykelsport!!, men jeg kender sgu da ingen sportsgren hvor næsten samtlige faroritter gennem de sidste år er dømt eller været under mistanke for brug af doping.

Ps. jeg skrev heller ikke indlægget under tvang eller under indflydelse af andet end cola, så slap dog lige af

Ziggy99

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-07 20:58

Mistanker?

ad 1.) http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/miss1.jpg
ad 2.) http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/miss2.jpg

Da jeg vandt et amatørcykelløb i 1974 på landevej var der en kasse Citronvand til vinderen !

..og her ka' du se kassen tømt !!!

http://www.carlsh.dk/source/kasse013_small.jpg

</TØRSTIG>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-07 16:16

Flot af Alessandro Ballan , men JEG var nærmest med Michael Boogerd på en 9. plads

Freire? ...ham taler vi ik' om ..hér

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-07 16:18

Ps. Havde vejret blot været en smule dårligere?

Regn, slud, mudder og såd'n?

SÅ havde Boogerd vundet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-07 16:27

Ps. Glæder mig til på onsdag.. ( 11.04.2007 11.04.2007 Gent - Wevelgem Belgien PT M ) , men også til 'En forårsdag i Helvede' d. 15 om 8 dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-07 16:28
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-07 18:10

Davide Rebellin vandt idag

</MOLOKYLE>