/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Deling af printer på Vista
Fra : Sunnyman
Vist : 1944 gange
150 point
Dato : 05-04-07 00:18

Har Vista på med delt printer.

Problemet er at de andre computere kører XP. De kan godt se og installer printeren der er delt på Vista maskinen, men når man skal printe virker det ikke.

Kan nogen hjælpe ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-07 08:46

Vista, Vista... ja det blev nok "smidt på gaden" ½-år for tidligt
Prøv evt. http://www.vistaguide.dk/ her er b.l.a. et forum om de fleste problemer
Fortsat god påske
Søren

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 05-04-07 09:55

HAlløjsa CLAN,

JA det løste jo ikke mit problem
, men det er nu en ret informativ side.... Tak for det, og selv god påske.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 05-04-07 10:09

Installer printeren på XP maskinen istedet, så kører det fint her i huset.
Selvom det nok er det eneste sted hvor Vista pt. kører uproblematisk.
Smid dit spørgsmål i Forum på Vista-siden, så får du svar indenfor et par dage. Og der sidder en Vista-mand og læser spørgsmålene, så hvis dit spørgsmål afslører en af børnesygdommene giver det måske løsninger på lang sigt.
Sådan tolker jeg ialfald de svar jeg har læst derinde!
KH Mette

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-04-07 16:48

Den comp. som vil printe bør også have installeret printerdriveren til den printer som skal bruges.
Driveren installeres uden test.
Så bør det køre når der ellers er forbindelse til printeren.

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 27-04-07 07:47

Problemet er stadig ikke løst.

Visaguide har heller ikke kunnet hjælpe ????

Andre forslag ?