/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kanDU i andre lande:Ty, uk,,,
Fra : join
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 04-04-07 18:39

Hej KANdu'er

Jeg er temligt ny på "kandu" og det er jo et herligt, mangfoldigt, inspirerende selskab. Tak for det!! Jeg har brugt meget tid bare på at sidde og læse og læse. Er nu også ved at have sparet points op til selv at kunne spørge.

Jeg gik egentligt oprindeligt på nettet fordi jeg ville finde lidt mere ud af det dér med "blog", og fandt i den forbindelse frem til KANdu. Jeg vil stadig gerne vide mere om gode blog-steder (og hvad det nu egentlig er for noget) her i danmark, men er egentligt også meget interesseret i at finde KANdu eller tilsvarende i andre lande.

Findes der KANdu (eller tilsvarende) i: Tyskland; England (UK); USA; Australien; Sverige; Norge

På forhånd tak for hjælpen
hilsen
join

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-04-07 18:53

Nej det gør der faktisk ikke - Kandu hrer i DK er enestående.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-04-07 19:11

men der findes da andre tilsvarende fora, både herhjemme og i udlandet.
Et af de største danske er Eksperten.dk

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 21:23

Der findes MASSER af slagsen,
Prøv Google, /eller OPRET en MAIL konto på MSN/ live
der er masser af slagsen.
Yahoo, er vist også med på DEN.
Bruger den IKKE - da der er for meget LORT med,
både det ene og andet

Og du kan ALTID lave din egen ''blok''

Ellers lav din egen side på Jubiiiiiiiiiiiii
meget kendt for indsamlinger til RIGE mennesker....
der skal have LETTET samvittigheden...

Men er MEGET i tvivl om, hvad du mener.

Forum´s eller bare ???

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 21:24

BTW_____kunne du finde dette,
kan du finde MEGET andet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 21:24

Som OGSÅ er bedre...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-07 22:10

hcma

Du kan da ikke sammenligne "eksperten" med kandu ;-B

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-07 22:12

En smiley, der ikke blev til noget, prøver igen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 22:34

Citat
men der findes da andre tilsvarende fora, både herhjemme og i udlandet.
Et af de største danske er Eksperten.dk

På INTET tisse punkt, du leder bare / efter, hvad DU mangler. intet andet...
Ganske GODT og på DK.

Men absolut IKKE det eneste.
kan du UK eller andet, kan du få bedre råd og vejledning.

Bare man IKKE kopiér og indsætter.
Gør sine EGNE oplevelser/ DET TGAER TID / eller HENT det fra MS
Bare rolig, JEG er ikke en angiver..................
COPYRIGHTS o.s.v

Ellers ville jeg holde mig til dette Forum, da Dansk er foretrukket.

GO påske

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 05-04-07 00:03

ans >> (absolut ingen match - deltager selv med stor iver hos eksp.dk)

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 05-04-07 07:33

husk varer lige til påske.

Kommentar
Fra : join

Dato : 05-04-07 10:20

Nååå...

Hwa ska jeg sige... jeg har jo ikke lige - ind til nu - fået de svar jeg havde håbet på!! Øv, øv..

Altså noget med links til konkrete BREDE fora i andre lande. Kalder man det chat-rooms, bloks eller hWad?? Er KANdu et chat-room, blok eller hvad kalder man det??

Ind til nu er der 10 der har svaret - tak for det, og endnu flere der har læst spm. ( 99 gange).. Hvad kan man så udlede af det???

Har jeg spurgt for bredt?? Eller det ER måske sådanne, at andre lande er mere snævre/smalle - altså at folk "mødes/samles" om én bestemt interesse?? Kan det måske være den specielt danske forenings evne der også slår igennem her?? Sladderen går jo, at danskere er bedre end de fleste andre til at skabe foreninger!

KANdu er jo meget bredt orienteret!! Hvis det/eller tilsvarende brede fora ikke findes i andre lande, så er det godt nok synd for dem!! Men det kunne nu være lidt sjovt at snakke lidt med nogen fra Australien og høre hvordan fx. de fjerner ukrudt i haven. Eller fx. hvordan de lufter hundene i Tyskland. Det er i hvert fald noget billigere end hvis man skal flyve der ned og spørge dem selv..

Nå, men jeg vil lade den stå åbent lidt endnu - ellers må jeg æde kamelen og lukke spm...

hilsen
join

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 10:31
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 10:32
Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-07 10:33

sæt lande navnet efter forums

Kommentar
Fra : join

Dato : 05-04-07 10:41

Tak for svar MANSE9933,,

FEDE TIDER - nu har du lige druknet mig i info - men det begynder at ligne noget der kan kaste lidt point af sig...

jeg vender tilbage

join

Kommentar
Fra : join

Dato : 07-04-07 06:45

hej manse

du skal have tak for hjælpen! Jeg er stadig druknet i info!!!
Men nu arbejder jeg lidt med min spørgeteknik

hilsen
join

Godkendelse af svar
Fra : join

Dato : 07-04-07 06:48

Tak for svaret Manse9933.