/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder denne sang?!?!?!:D
Fra : _nadia_
Vist : 498 gange
40 point
Dato : 04-04-07 12:50

Hej allesammen

Jeg har virkelig prøvet at finde ud af hvad denne sang hedder. Jeg kan kun lidt fra omkvædet og er ikke sikker på det er rigtigt, hehe. Men det er noget á la: "She's got the blues" og senere synger de "nanananana". Og jeg mener helt sikkert det er en mand der synger den ;)

Håber virkelig i kan hjælpe, selvom det er en ringe beskrivelse og der ikke er de store point på spil .. :)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 12:54
Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-07 12:55

Mon du ikke tænker på Roxette med nummeret "The look"? her bliver der i hvert fald sunget "She's got the look" og en utrolig bunke "nanananana"...

Lyt her: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./track/viewtrack.htm&trackid=1155710

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 04-04-07 12:57

Hvis det er den jeg tror det er, så det det med Kenneth Bager og hedder "Sound of swing".

Håber det hjalp.

Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 04-04-07 12:58

Nej det er nemlig ikke roxette, har også prøvet det med google søgninger, men finder desværre ikke noget der matcher.
Men tak for svaret alligevel ;)

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 04-04-07 12:58

Eller rettere.... den hedder vidst nok "Fragment Eight" men det de synger i omkvædet er "Sound of swing".
Undskyld fejltagelsen.

Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 04-04-07 12:59

Okay, jeg prøver lige og se om det er den.. :)

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 04-04-07 13:00
Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 04-04-07 13:02

Nope heller ikke den jeg søger. Den er lidt mere rocket den jeg leder efter ... ?

Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 04-04-07 13:08

Undskyld Kazistuta !
Det jo den jeg leder efter...! Hehe, mange mange tak :D point til dig.

Godkendelse af svar
Fra : _nadia_

Dato : 04-04-07 13:09

Tak for svaret Kazistuta.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 04-04-07 13:12

Velbekomme da - syntes da godt nok også, at det var den mest oplagte sang ud fra din forklaring