/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Inst. FLASH uden yahoo toolbar
Fra : join
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 04-04-07 07:57

Hej,,,
Kan det virkeligt passe at jeg ikke kan installere FLASH: Adobe Flash Player:

http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

altså UDEN samtidig at skulle installere YAHOO TOOLBAR???

Hvis jeg fjerne flueben til -yahoo toolbar- da ser det bare ud til--- ja, ingenting!!!

Hilsen
join

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 04-04-07 08:17

Jeg har samme erfaring som du har.

Efter Yahoo bar var installeret , afinstallerede jeg den via Kontrolpanel --> Tilføj/fjern programmer.

Det er flere måneder siden og jeg har ikke mærket noget til spyware etc.

Håber der er en anden her, der kan svare dig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 08:28

Jeg installerede Flash på 2 forskellige maskiner i sidste uge. Nul problemer med at fjerne fluenben og efterfølgende installation Flash. Jeg installerede herfra:

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 08:40

Ps. Du skal selvfølgelig efter at have fjernet fluebenet klikke på [Install Now] ..og have en smule tålmodighed.

Læs installationsvejledningen:
Citat
You must close all other browser windows before installing.

Installation Instructions

Installation of Adobe Flash Player may require administrative access to your PC, which is normally provided by your IT department. It is recommended that you close all other open browser windows before continuing with the installation.

Click the Install Now button to automatically download and install Adobe Flash Player into Microsoft Internet Explorer.

Depending on your security settings, you may see a Security Warning dialog box. Click Install to install the ActiveX control.

When the installation is complete, you will see the Adobe Flash Player logo and text.

Efterfølgende kan installationen tjekkes vha. browsermenuen:

Funktioner (Værtøjer ALT + u) -> Administrer tilføjelsesprogrammer -> Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer -> Tilføjelsesprogramm, der er installeret i Explorer i øjeblikket ->

Shockwave Flash Object - Adobe Systems Incorporated - Aktiveret - ActiveXobject - Flash9b.ocx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : join

Dato : 04-04-07 08:46

hej

tak for jeres svar. molocule jeg har lige prøvet dit link, men jeg kan ikke se at jeg kommer andre steder hen end til siden hvor når jeg fjerner fluebenet ved yahoo, så sker der intet!!

Afinstallering af yahoo er en mulighed men nu bliver jeg stædig!!! Kan det virkelig ikke lade sig gøre at installere uden yahoo??

hilsen
join

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 08:55

..fjerner fluebenet ...OG klikker (Install now) ...forhåbentligvis?

Hvis du tillader ActiveX objekter at afvikles fra din browser får du INGEN advarsler eller pop-up's, men Flash installeres i baggrunden

Derefter omdirigeres du til denne side:

http://www.adobe.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html

..og her kan du se om installationen lykkedes:

Citat
Adobe Flash Player

successfully installed.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : join

Dato : 04-04-07 08:59

Citat
Efterfølgende kan installationen tjekkes vha. browsermenuen:

Funktioner (Værtøjer ALT + u) -> Administrer tilføjelsesprogrammer -> Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer -> Tilføjelsesprogramm, der er installeret i Explorer i øjeblikket ->

Shockwave Flash Object - Adobe Systems Incorporated - Aktiveret - ActiveXobject - Flash9b.ocx

Hej

jeg sidder lige og roder med det, jeg skal nok give en tilbagemelding. Jeg har nok været lidt dum i nakken - har overset den der med... browsermenuen..

join

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 04-04-07 08:59

KAN det være browserafhængigt?

Hvis du f.eks bruger Firefox og ikke IE ?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-07 09:03

BEMÆRK: Når du tjekker ved at lukke alle browservinduer og åbne Internet Explorer igen, så er det muligt at Flashobjektet IKKE vises på listen. Dette sker først når du har været eller er, inde på en side som kræver et Flash plug-in f.eks. Adobes forside:

http://www.adobe.com/dk/

Medens du er på denne side kan du tjekke omtalte menu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : join

Dato : 04-04-07 09:42

Hej

Du har givet mig super-hjælp..

Historien er måske nok den at jeg længe har haft FLASH liggende, uden at vide det, og uden at vide at den skulle aktiveres i proceslinien...

Det er selvfølgeligt lidt flovt!!! Nå men bare man ikke forbliver lige dum hele tiden.

Igen tusinde tak..

stor hilsen
join

Godkendelse af svar
Fra : join

Dato : 04-04-07 09:43

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 12:30

Helt iorden join.

</MOLOKYLE>