/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Hornfisk
Fra : SmukkeErik
Vist : 863 gange
100 point
Dato : 03-04-07 21:37

Hej alle.

Er der nogen der ved om hornfisken er kommet???????.

MvH Erik Madsen

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 03-04-07 21:49

Tror det ikke, de plejer vist at runde Kronborg omkring maj. Mvh B&S

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-04-07 21:55

I det Nordjyske er de dukket op--ikke mange, men de er der

Kommentar
Fra : SmukkeErik

Dato : 03-04-07 21:58

Hej igen.

Jeg havde regnet med at svinge kæppen her i påsken, i Sejerøbugten (Sjælland). Vi har haft en meget mild vinter - og de plejer at komme i slut april , så jeg tænkte at de måske pga. af vejret ville komme lidt tidligere. Håber det bedste.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 03-04-07 22:15

knæk&bræk. mvh B&S

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-04-07 22:20

Kan du ikke lide sild? Dem er der mange af. Efter dem kommer hornfisken.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 03-04-07 22:48

er der sild af dem med finner i nordjylland ?
MVH Valdera

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-04-07 23:22

Har ikke set nogen komme ind med sild, kun nogle få hornfisk

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 03-04-07 23:48

Se linket af lystfiskernes website.www.123nu.dk
Nogen har fanget mange hornfisk denne weekend
pømske

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 08:44

pømske -> Tror du ik' det er en aprilsnar? Læs liiiige datoen een gang til:

http://www.fangster.dk/default.asp?mode=vis&menu=Forside&ID=49713

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 08:45

Ps. Sidste år fangedes de første hornfisk ved Kronborg omkring d. 15 april, så mon ik' de også kommer tidligt i år?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-07 10:17

Jo i nordjylland fanges der masser af sild for tiden - også med finner!
På nørresundbysiden af Limfjorden.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 04-04-07 14:24

hornfisk plejer at være inde ca 14 april og ca 1 maj.
knæk og bræk.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 04-04-07 23:53

molokyle.. Yep .. det er en Aprilsnar..Efter jeg har læse det igen det hele pagina..undskyld !

pømske

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 13-04-07 13:19

Det tror jeg ikke, i Kørsør plejer de at dykke op sådan ca. havl maj

Knæk og bræk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-07 17:10

edith1968 -> ...og siden hvornår er påskeferien faldet i midten af maj ...2007 ???

Vi ta'r til Ålsgaarde lørdag d. 21 april med varmestuens (Istedgade 100 , Kirkens Korshær) brugere efter flade; Ising, skrubbe, rødspætte, sletvar og pigvar, samt ...forhåbentligt : Årets første 'hornere'.

Disse 'næbdyr' er jo pragtfulde figtere og en fornøjelse at servere stegte på fangstdagen

..med persillesovsen, kartofler og hele 'balladen'

</MOLOKYLE>