/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændring af mailadresse i Messenger
Fra : rcn
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 15-01-03 20:20

Jeg har netop oprettet min "konto" ved Messenger, og den vil ikke bekræfte min mailadresse - sikkert fordi det er en slags hotmail hos byggeinfo.dk
Kan jeg ændre min mailadresse og beholde mit profilnavn, eller skal jeg slette min profil først og i så fald hvordan?
Jeg har været rundt på diverse sider, men ingen fortæller om, hvordan man sletter sin profil derude - hvad jeg finder meget mystisk....
På forhånd tak
Rikke

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 20:29

Hvis du vil ændre dit navn som vises til andre, så højreklikker du på manden nede ved uret og vælger åbn >>> vælg så funktioner >>> vælg her nidstillinger >>> Her kan du så skrive det navn du gerne vil have andre til at se

Men det vil være bedst at bruge din normale e-mail adresse

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 16-01-03 09:30

Det gælder da ikke mit profilnavn, når jeg er på chatten?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-01-03 09:37
Kommentar
Fra : rcn

Dato : 16-01-03 22:41

Beklager. Måske har jeg ikke formuleret mig klart nok, men jeg har forsøgt at slette min profil og logget mig ud. Herefter vil jeg lægge en ny profil ind, men den siger at mit kaldenavn (det som vises når man er på chatten) er optaget af anden bruger. Ja! Min gamle profil sikkert, som jeg jo netop har slettet.... Eller har jeg???
Nu har jeg opgivet og oprettet en ny profil med mit "gamle" navn tilføjet et par tal. Heldigvis er det så sært, at de stadig kan kende mig på chatten :)
Det navn der vises til andre er når man benytter sig af onlinemeddelelser - og den havde jeg luret, men fordi min mailadresse ikke kunne godkendes, ville den ikke give mig lov til at redigere det :(

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 100 point
Dato : 17-01-03 09:07

Det har du sikkert ikke (slettet den)
Nu er det laaang tid siden jeg har oprettet mine kontoer, men dengang fik jeg en mail hvor der var et link man skulle trykke på. Godkendelsen sker så ved at de dermed er sikre på at det ikke er en anden der har oprettet noget med din mail-adresse.
Har du fået sådan en mail ???

Godkendelse af svar
Fra : rcn

Dato : 17-01-03 13:00

Ja, jeg har - og jeg har også forsøgt at slette mig via den.
Nu virker det! Linket var kun halvt understreget, derfor fejlen.