/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mikrofon på Dell Insp. bærbar
Fra : lokemis
Vist : 441 gange
20 point
Dato : 03-04-07 19:36

Mon der er indbygget mikrofon til Dells Inspiron 6000 bærbar?

Hvis ja, hvordan aktiverer man den?

Jeg har brug for at vide det i forbindelse med installering af
Skype telefoni.

Har prøvet samtaletesten på Skype. Jeg kan godt få kontakt til testcentret, men de modtager ikke mit kontrolsvar og siger, at jeg skal checke min mikrofon-installation. Altså virker den indbyggede (?) mikrofon ikke.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-04-07 19:57

Er der et mocrofonhul i låget.
Nogen siger der ikke er mic i din del og andre siger at der er.

Prøv lige:
Højreklik på din højtaler nede ved uret.
vælg åbn indstillinger for lydstyrke.
Nu har du lidt muligheder for indstille.