/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mikro SD til Nokia 5500
Fra : BogetoftC
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 03-04-07 18:19

I følge Nokia kan man ikke bruge større kort end 1Gb, er det fordi de ikke fantes større dengang telefonen kom frem, eller er der noget andet der gør at man ikke kan bruge et kort på fx 2Gb?

Der er ikke noget ved at købe et kort man ikke kan bruge.

Accepteret svar
Fra : Snacky77

Modtaget 100 point
Dato : 03-04-07 21:31

Kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne køre med et 2 GB kort f.eks.. Min datter har en Nokia 5300 og den kan sagtens tage 2GB.. Det er jo kortet der "tilbyder" 2GB hukommelse og det burde telefonen vel ikke have nogle problemer med??

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 03-04-07 22:03

Hej!!

Min søn har også en nokia 55oo og han bruger også 2 gb kort uden problemer.

Hilsen og god dag jeanne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-07 22:06

Nyt i Nokia 5500 Sport og Nokia 5500 Sport Music Edition: understøttelse af op til 2 GB microSD-kort (fås separat).

Mon ikke det siger alt

Godkendelse af svar
Fra : BogetoftC

Dato : 03-04-07 22:28

Tak for svaret Snacky77.
Så skulle den sag være afgjort!

Jeg har hverken købt tlf eller kort endnu, jeg leder efter et godt tilbud på nettet.

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 04-04-07 18:19

Har også en 5500 sport med 2 GB uden problemer - synes dog at den er lidt ustabil og skal genstartes en gang i mellem. (Måske 1 gang om måneden...) Tror ikke det skyldes kortet.
Mvh. Akaup.