/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Impotere kontkakt pers.
Fra : Doz
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 03-04-07 13:57

Hejsa

jeg vil gerne have impoteret mine kontakt pers. fra outlook over i min hotmail (windows live Hotmail) men ved ikke hvordan jeg skal gemme dem og kan samtidig se at det skal være en CSV fil. er der nogen der kan guide mig igennem??

Takker

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-04-07 14:09

Hvis du klikker på import/eksport i filer menuen i Outlook så åbner en guide

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 03-04-07 15:03

Hej kortoververden

ja men problemet er at jeg ikke ved hvilke jeg skal vælge og det med at det skal være en CSV fil forvirre mig lidt.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-04-07 15:06

NÅr du vælger at eksportere til en fil, så spørger den dig efterfølgelnde hvilken type fil, her vælger du csv (comma separatede values) og til sidst spørger den hvilke mapper der skal kopieres

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 03-04-07 15:28

der er ikke nogen valgmulighed der hedder csv (comma separatede values). Er der en der er den samme men bare hedder noget andet?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-04-07 15:51

Det hedder "kommaseparerede værdier" på dansk...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-04-07 15:54

Ja men du kan da vælge at kopiere dem over en for en

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 100 point
Dato : 03-04-07 17:08

Du åbner hotmail på den PC du har din outlook.
Så åbner du kontaktpersoner i HOTMAIL.
I venstre panel er der en link der hedder importer adressekartotek. Klik på den. Vælg dit outlook program.
Browser åbner: klik på computer, klik på programmer, klik på outlook, lad den udføre, så skulle du være hjemme, sådan gjorde jeg i sin tid.

Håber det hjælper dig.
KH Mette

Godkendelse af svar
Fra : Doz

Dato : 05-04-07 15:56

Tak for svaret metteto. Så er det ordnet.